اتحادیه و کانون مربیان با یکدیگر تلفیق شدند

۱۷اردیبهشت،

عزیز‌الله محمدی در نشست خبری که در محل اتحادیه باشگاه‌ها در مورد کانون مربیان تشکیل شد، اظهار داشت: بعد از تلاش‌های فراوان می‌خواستیم اتحادیه مربیان را تشکیل بدهیم و آنها ۹ نفر را از بین خودشان به عنوان هیئت مؤسس انتخاب کردند، مربیانی مثل منصور ابراهیم‌زاده، امیر قلعه‌نویی، رسول کربکندی، فیروز کریمی، حمید درخشان و … عضو هیئت مؤسس شدند اما برای اینکه از موازی‌کاری جلوگیری‌ کنیم پیشنهاد دادیم که کانون مربیان و اتحادیه مربیان هر دو یکی شوند ، کانون مربیان پیش از این توسط بهمن فروتن و مجید جلالی تشکیل شده بود.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اساسنامه کانون مربیان را مبنا قرار دادیم اما اصلاحاتی را در آن ایجاد کردیم تا تاکنون اتحادیه مربیان تبدیل به یک تشکل شود. یکی از تغییراتی که در اساسنامه داده شد این بود که اعضای مجمع کانون مربیان ۴۵ نفر بود که اکنون تبدیل به ۱۲۰ نفر شده است. این اساسنامه با تأیید نماینده وزارت کشور به تصویب رسیده است و شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در باشگاه ونک تهران مجمع ۱۲۰ نفره هیئت مدیره جدید کانون مربیان را انتخاب می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: در مجمع عمومی جدید کانون سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان از ابتدا تاکنون یعنی از حشمت مهاجرانی تا علی دایی عضویت دارند. سایر اعضای مجمع عبارتند از سرمربیان ۱۸ باشگاه لیگ برتری فصل جاری، ۸ مربی لیگ یک، ۴ سرمربی اول تیم‌های فوتسال، سرمربی تیم فوتسال، ۳۳ نماینده استان‌ها، مربیان تیم‌های ملی پایه، مجید جلالی، فروتن و رمضانی که عضو کانون بودند ، مربیانی از آموزش و پرورش، وزارت کار و همچنین مربیان نخبه‌ای مانند اکبر میثاقیان، عبدالله ویسی، خداداد عزیزی، حمید استیلی، جواد زرینچه، محمد خاکپور.

این نفرات در مجموع ۱۲۰ نفر می‌شوند که اعضای مجمع کانون مربیان فوتبال را تشکیل می‌دهند کانونی که می‌تواند در فوتبال بسیار تأثیرگذار باشد. در مجمع روز شنبه ۱۱ عضو هیئت مدیره به علاوه ۴ عضو علی‌البدل و ۲ بازرس ترکیب هیئت مدیره را تشکیل می‌دهند که با انتخاب اعضای مجمع عضو هیئت مدیره خواهند شد.

محمدی در تشریح عملکرد کانون مربیان گفت: این کانون با دریافت حق عضویت و همچنین تأسیس شرکت‌هایی می‌تواند درآمدزایی کند، همچنین به عنوان نماینده مربیان می‌تواند در اداراتی مانند مالیات، باشگاه‌ها و … رایزنی کرده و مشکلات آنها را برطرف کند. اکنون خیلی از مربیان با اداره مالیات مشکل دارند زیرا باید مالیات قراردادی را بدهند که هنوز پول کاملشان را نگرفته‌اند. بنابراین کانون می‌تواند با تشکیل یک بخش حقوقی از حقوق مربیان دفاع کند.

عزیز محمدی تصریح کرد: در نشست روز شنبه تمامی رؤسای فدراسیون‌های سابق از صفایی فراهانی تا محمد دادکان و پهلوان برای شرکت در این مجمع دعوت شده‌اند، همچنین از مهدی تاج، علی کفاشیان و نبی دعوت شده تا در این مجمع شرکت کنند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.