اتحاد صلیب، سلف و صهیونیسم علیه شیعیان و نظام اسلامی

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی عصر سه شنبه در دیدار حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با وی، گفت: مثلث صلیب، سلف و صهیونیسم امروز برای مقابله با شیعیان و نظام اسلامی اتحاد کرده‌اند که به نوعی شاهد جنگ احزاب نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران هستیم که با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب این نظام تا کنون از بحران‌های ایجاد شده به سلامت عبور کرده است.

وی در ادامه به وجود عتبات عالیات و شرایط خاص کشور عراق اشاره و بیان کرد: در روز عاشورا ۱۰میلیون عزادار حسینی در کشور عراق در خیابان ها حضور می یابند و این سرمایه مهمی برای تشییع است که باید قدر آن را دانست.

برگزاری اجلاس غیر متعهدها به نوعی مباهله بود

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر در دنیا تاریخ در حال تکرار شدن است، گفت: دشمنان اسلام امروز همچون صدر اسلام سر ستیز با اسلام در پیش گرفته اند و به دنبال سلطه بر مسلمانان هستند.

وی افزود: با توجه به حضور سران کشور های شرکت کننده از پنج قاره جهان و ۱۲۰ کشور در این اجلاس با وجود تلاش همه جانبه دشمنان برای بی اثر کردن این اجلاس، آن را می توان نوعی مباهله توصیف کرد.

این مرجع تقلید، بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاس را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: تمامی اعضای حاضر در اجلاس درهنگام سخنرانی ایشان سرا پا گوش بودند و بسیاری از مسؤولان ارشد کشورها به دیدار ایشان رفتند که در واقع نوعی مباهله انجام شد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.