اتفاقات ناگواری در پشت پرده رالی ایرانی

جمعه ۱۲م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

کارگردان سریال مسابقه «رالی ایرانی» ضمن تأیید خبر آسیب‌دیدگی الناز شاکردوست در جریان فیلمبرداری، گفت: نه فقط ایشان بلکه برای افراد پشت صحنه نیز اتفاقات ناگوار رخ داد که با همت گروه تولید آن را پشت سر گذاشتیم.
ممتازنیوز : آرش معیریان کارگردان سینما و تلویزیون در پاسخ به این سؤال که آیا خبر آسیب‌دیدگی الناز شاکردوست در سریال مسابقه رالی ایرانی صحت دارد یا خیر گفت: ۵۰ درصد «رالی ایرانی» مسابقه‌ای است که ما طراحی نموده‌ایم. نمایشی است از مراحل و موقعیت‌های غیرقابل پیش بینی که ما شرایط فیلمبرداری آن را مهیا می‌کنیم، اما اینکه اتفاقی در این بین بیافتد، جزو تقدیر و سرنوشت است.

وی در ادامه افزود:‌ نه فقط الناز شاکردوست در بخشی از فیلمبرداری دچار آسیب از ناحیه پا شدند بلکه برای خود ما نیز که افراد پشت صحنه بودیم اتفاقات ناگوار و عجیب و غریبی رخ داد که جز با همت و یاری تیم تولید تهیه و تدارکات ممکن بود تبدیل به یک فاجعه یا اتفاق ناخوشایند شود اما با همدلی گروه این اتفاقات ناخوشایند را پشت سر گذاشتیم. همه اتفاقات هم در برابر ۱۰ دوربینی که همزمان در حال ثبت نمودن وقایع بود رخ می‌داد که ما از آن استفاده خواهیم نمود.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۴۹ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: جمعه ۱۲ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , الناز شاکردوست, حوادث پشت‌پرده رالی ایرانی, حوادث پشت‌پرده فیلم رالی ایرانی, رالی, رالی ایرانی, سریال مسابقه رالی ایرانی, شاکردوست, فیلم رالی ایرانی, مسابقه رالی ایرانی, کارگردان سریال مسابقه «رالی ایرانی»

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.