اتلتیکومادرید فاتح لیگ اروپا شد

ناکامی نماینده باسک در آخرین گام

تیم فوتبال اتلتیکومادرید با پیروزی برابر اتلتیک بیلبائو به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۲ دست یافت.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، در دیدار نهایی رقابت های این فصل دو تیم اسپانیایی اتلتیکومادرید و اتلتیک بیلبائو شب گذشته در ورزشگاه شهر بخارست و با قضاوت وولفگانگ اشتارک آلمانی به مصاف هم رفتند که طی آن اتلتیکومادرید با نتیجه ۳-۰ حریف باسکی‌اش را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

ستاره این مسابقه رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم مادریدی بود؛ بازیکنی که در دقایق ۷ و ۳۵ دو گل زیبا به ثمر رساند و پایه گذار قهرمانی تیمش لقب گرفت. دیگر گل اتلتیکو را نیز دیه گو هافبک آرژانتینی در دقیقه ۸۵ وارد دروازه ایرایزوس کرد.

در این بازی دو تیم فرصت های گلزنی زیادی داشتند که می توان به ضربات فالکائو برای اتلتیکو و ایبای گومز برای بیلبائو اشاره نمود که به دیرک دروازه دو تیم برخورد کرد.

نکات جالب توجه درخصوص فالکائو این است که او در فینال فصل گذشته نیز تنها گل پورتو را وارد دروازه براگا کرد و تیمش را به قهرمانی رساند.

بیلبائو در حالی نتواند عنوان نخست را از آن خود کند که باید روز ۵ خرداد در دیدار نهایی جام حذفی اسپانیا برابر بارسلونا قرار بگیرد. گریه بازیکنانی همچون مونیاین، لورنته، توکوئرو و مارتینز از تصاویری بود که در پایان مسابقه دیشب به تصویر کشیده شد.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.