اتمام بیش از ۱۰۰ پروژه عمران شهری در شهرری تا پایان سال

شهردار منطقه ۲۰ تهران از اختصاص بیشترین کد پروژه عمرانی مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به این منطقه خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ پروژه مدیریت شهری تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  عظیم بابایی با اشاره به اینکه بیشترین کد پروژه عمران شهری مناطق ۲۲ گانه شهر تهران به این منطقه به عنوان جنوبی ترین منطقه اختصاص دارد، افزود: بیش از یکصد پروژه اجتماعی، ترافیکی، عمرانی و امورشهری  با ۸۵ کد پروژه در سطح منطقه در حال اجراست که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
بابایی با اشاره به اینکه بیشترین سهم اعتبارات طرح های مدیریت شهری این منطقه در سال جاری به پروژه های عمرانی اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: پروژه های عمران شهری مورد اشاره با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۳۲۰ میلیارد تومان در حال اجراست که شامل ۲۴ کد پروژه اجتماعی، ۱۹ کدپروژه عمرانی، ۱۸ کد پروژه امور شهری و فضای سبز، ۱۷ کد پروژه ترافیک و ۷ کد پروژه املاکی است.
وی پیشرفت فیزیکی پروژه های عمران شهری تا نیمه اول سال جاری را ۷۰ درصد برشمرد و تصریح کرد: امتداد بزرگراه امام علی(ع)، تکمیل فاز یک و دو مجموعه فرهنگی برج طغرل و تعریض جاده امین آباد از جمله پروژه های شاخص حوزه فنی و عمرانی است که بهره برداری از آن موجب تحول عظیم اقتصادی و فرهنگی این منطقه می شود.
شهردار منطقه ۲۰ تهران با اشاره به احداث بوستان ۴ هکتاری مادر افزود: احداث استخر سرپوشیده شهید مدرس، توسعه صحن غربی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با احداث شبستان آیت اله کاشانی، احداث مسجد ساجدین و احداث،تکمیل و تجهیز ۸ سرای محله از جمله پروژه های شاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی است.
شهردار منطقه ۲۰ تهران اجرای عملیات عمرانی در بخش حریم این منطقه را از جمله طرح های اولویت دار سال جاری برشمرد و یادآور شد: ایجاد مسیرهای دوچرخه سواری، احداث و نگهداری پل عابر پیاده، توسعه فضاهای اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، نصب و نگهداری تجهیزات ترافیکی، طراحی و اصلاح هندسی معابر، احداث پل سواره رو کانال عباس آباد، احداث رمپ و لوپ اتوبان آزادگان، تعریض گذر و معابر اطراف حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، احداث و تکمیل زیرگذر تقاطع های بزرگراه شهید کریمی و لایروبی و بازسازی انهار و قنوات از جمله عناوین پروژه های سال جاری شهرداری منطقه ۲۰ است. /ل
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.