اتمام دوره محرومیت سه مجری سیما

شوک اول این که؛
شنیده‌ها حاکی است با پایان یافتن دوره محرومیت دو مجری مرد و یک مجری زن سیما، این سه تن بزودی روبه‌روی دوربین قرار خواهند گرفت تا برنامه اجرا کنند.
این چهره‌‌های تلویزیونی که یکی از آنها دوره محرومیتی چند ساله و دو تن دیگرشان محرومیتی چند ماهه داشته‌اند، با رفع مشکلشان قرار است بزودی اجازه حضور در صدا و سیما را پیدا کنند و به روی آنتن بروند.
جالب است بدانید این سه مجری در زمانی که ممنوع الکار بودند، پیشنهادات زیادی را از جانب شبکه‌های ماهواره‌ای دریافت کردند و خارج نشین‌ها تلاش فراوانی برای جذب و خروج آنان از کشور انجام دادند. اما با پاسخ منفی آنها مواجه شدند.
شوک دوم این که؛
جدایی کریم انصاری فرد از پرسپولیس و پیوستن ساموئل به جمع سرخ‌ها را باید تقریباً تمام شده دانست.
اما سؤال این است که چرا محمد رویانیان مانند فتح الله زاده که اعلام کرد ساموئل را به پرسپولیس می‌دهد، صراحتاً اعلام نکرده که با انتقال انصاری فرد به استقلال موافق است؟
گویا در جلسه‌ای که میان مدیران سرخابی برگزار شده، رویانیان موافقت شفاهی خود را با رفتن انصاری فرد اعلام کرده است، اما از مدیرعامل باشگاه استقلال خواسته این موضوع رسانه‌ای نشود.
رویانیان از این که با طرح ماجرای جدایی انصاری فرد تیمش وارد حاشیه بشود واهمه دارد و به همین دلیل می‌کوشد در برهه کنونی مانع از برهم خوردن آرامش پرسپولیس بشود. البته این وضع چندان دوام نداشت و با اطلاع یافتن رسانه‌ها از این موضوع، روزی نبود که از جدایی انصاری‌فرد نگویند و ننویسند. دیگر جدایی مهاجم جوان را از تیم پرسپولیس قطعی بدانید، حتی اگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دفعات بگوید « ۱۰۰ میلیارد هم بدهند انصاری فرد را نمی‌دهیم. »
شوک سوم حاکی است؛
مراسم ازدواج فریدون زندی چهارشنبه شب گذشته و در یکی از باغ‌های کرج برگزار شد. این مراسم با حاشیه‌هایی نیز همراه بود. از آن جمله می‌توان به تأکید برگزارکنندگان مراسم به تحویل دوربین و گوشی‌های مهمانان اشاره کرد.
گویا در ابتدای مراسم از مهمانان مراسم خواسته شد که دوربین‌‌ها و گوشی‌های خود را به برگزارکنندگان جشن تحویل دهند و بعد از مراسم آن را پس بگیرند.
شاید این اتفاق به این دلیل رخ داده است که ماه گذشته و در مراسم ازدواج پژمان منتظری از مدعوین خواسته بودند عکس‌های بازیکنان را در فضای اینترنتی منتشر نکنند، اما عکس بازیکنان مطرح این تیم در فضای مجازی رؤیت شد. به همین دلیل، زندی علاج واقعه را پیش از وقوع کرد و در اقدامی جالب توجه گوشی و دوربین‌های تمامی مهمانان را پیش از شروع مراسم جمع‌آوری کرد تا خیالش بابت انتشار عکس‌های مراسم عروسی اش راحت باشد.

پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.