اجرای طرح ضربتی بهبود محیط شهری درمنطقه ۱۳

به منظور پاکسازی معابر و ارتقای زیبایی بصری ، طرح ضربتی جمع آوری خاک و نخاله و رفع سد معبر مصالح ساختمانی با رویکر بهبود محیط شهری در معابر اصلی منطقه ۱۳ اجرا شد.

به گزارش خبرنگاران باشگاه خبرنگاران ؛ مهد ی کفایی محمدنژاد ، رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ گفت : اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ با بهره گیری از امکانات موجود و همچنین نیروی انسانی مجرب  نسبت به پاکسازی معابر اصلی مانند خیابانهای پیروزی دماوند و بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) در مرحله اول اقدام کرد.  
و ی ادامه داد :  با توجه به استمرار عملیات عمرانی در معابر اصلی دماوند ، پیروزی ، امام علی (ع)  عملیات پاکسازی نیز به صورت مستمرادامه دارد.
محمدنژاد  اظهار داشت : با توجه به فصل تابستان و بالا رفتن حجم ساخت و ساز با مشارکت  ادارات شهرسازی نواحی و عوامل اجرایی  عملیات رفع سدمعبرمصالح ساختمانی و آزاد سازی معابر و گذرگاههای عمومی اجرا شد.
مهد ی کفایی محمدنژاد خاطر نشان کرد :  به منظور حفظ زیبایی بصری شهر و نظافت معابر خاک و نخاله های بلاصاحب که در سطح محدوده منطقه رها شده بود نیز جمع آوری شد.
رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۱۳ پاکسازی معابر  و حمل خاک و نخاله از بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) ، سطح خیابان پیروزی ، سطح خیابان دماوند  از اهم مواردی اعلام کرد که با استفاده از نیروی انسانی مجرب و به کارگیری ادوات و نیروی انسانی انجام شده است.
وی یادآور شد : در اجرای طرح ضربتی از ۲۰ دستگاه لودر ، کامیون،خاور ونیسان و همچنین نیروی انسانی مجرب استفاده شده است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.