اجرای طرح کنترل پایانه ها و ایستگاه های مترو

سرهنگ خانچرلی، صبح امروز ضمن اشاره به اجرای طرح کنترل و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی تهران، از دستگیری ۳۶ متهم طی دو روز گذشته در این مناطق خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز ضمن اشاره به اجرای طرح کنترل و پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی تهران طی دو روز گذشته، از دستگیری ۳۶ نفر به اتهام هایی چون سرقت، نزاع، مزاحمت و… خبر داد.
این مقام انتظامی در تشریح عملیات صورت گرفته در این زمینه گفت:” در راستای اجرای تدابیر رییس پلیس تهران بزرگ و درخواست شهروندان مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور، ماموران پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با همکاری ماموران یگان انتظامی مترو، اقدام به پاکسازی پایانه ها و ایستگاه های متروی شهر تهران کردند.
وی ادامه داد:” بر این اساس، کلیه نیروهای مستقر در یگان انتظامی متروی تهران، ضمن استقرار در نقاط حساس و مهم ایستگاه های مترو، ضمن برقراری آرامش محیط برای مسافرانی که از مترو استفاده می کنند، اقدام به اجرای طرح امنیت محله محور و کنترل پایانه ها و ایستگاه های مترو کردند.
سرهنگ خانچرلی اظهار داشت:” در این طرح که طی ۴۸ ساعت گذشته انجام شده است چهار سارق که با اقدامات خود باعث ایجاد مشکلات برای شهروندان و مسافران می شدند، شناسایی شده و پس از دستگیری راهی کلانتری نزدیک به محل شدند.
رییس پلیس پیشگیری افزود:” در این طرح همچنین دو مست، پنج شرور که برای نوامیس شهروندان مزاحمت ایجاد می کردند و نیز دو نفر به اتهام توزیع محصولات ضد فرهنگی بازداشت شدند.
وی اضافه کرد:” جمع آوری و دستگیری ۱۶ معتاد پرخطر و تابلو و متکدی و دستگیری پنج حامل سلاح سرد و دو عضو شبکه شرکت های هرمی از دیگر دستاوردهای این طرح بوده و در پایان کشف مواد مخدر، تجهیزات بدون مجوز نظامی و محصولات ضد فرهنگی نیز از دیگر دستاورهایی است که در این طرح می توان به آن اشاره کرد.
سرهنگ خانچرلی در پایان ضمن اشاره به دستگیری پنج نفر به اتهام نزاع و درگیری و تاکید بر اجرای این طرح در روزهای آتی تاکید کرد:” پلیس برای برقراری نظم و آرامش شهروندان در مترو و ایستگاه های آن تمام تلاش خود را می کند و شهروندان می توانند در صورت مشاهده موارد مجرمانه، مراتب را به یگان انتظامی مترو و یا به پلیس ۱۱۰ گزارش نمایند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.