اجرای قانون ارتقای بهره‌ وری از شاخص‌های رتبه‌بندی بیمارستان‌هاست

چهارشنبه ۶ اردیبهشت – ۰۲:۳۳:۰۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا-  مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: اجرای دستورالعمل قانون ارتقای بهره‌ وری  از شاخص‌های رتبه‌بندی بیمارستان‌هاست.
به گزارش خبرگزاری آریا، خورشید وسکویی اظهار کرد: چیدمان صحیح نیروی انسانی در شیفت‌ های عصر، شب و ایام تعطیل، آموزش به بیماران و کادر پرستاری، ارائه خدمات استاندارد پرستاری، عملکرد مدیر پرستاری (مترون، سوپروایزر و سرپرستار) و رعایت حریم و حقوق بیماران در رتبه‌بندی بیمارستانهای دانشگاه تهران در نظر گرفته شد.
وی افزود: پرستاران به عنوان افرادی که ۲۴ ساعته در صف اول خدمت هستند باید روز به روز نگرش و کار جدیدی داشته باشند زیرا ارائه خدمات در دانشگاه به سیستم پویایی نیاز دارد.
وی با بیان اینکه سال پیش بیشترین امتیاز در رتبه‌بندی بیمارستان‌ها حدود ۷۰ بود، گفت: اما امسال ۱۰ بیمارستان بیش از ۷۰ امتیاز را کسب کردند که حاکی از به روز شدن و رشد سیستم است.
مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد:  مهمترین معیار انتخاب پرستاران نمونه  میزان همکاری آنها در ارائه خدمات پرستاری است و پرستارانی که بر اساس شاخص‌های ۲۵ گانه، در محیط کار خود به حسن خلق معروف و از دید بیماران مورد تایید بودند و استانداردهای  خدمت را رعایت کردند، تقدیر ‌شدند.
وسکویی با بیان اینکه شماری از پرستاران نمونه امتیاز نوآوری و اختراع را نیز کسب کرده‌اند، گفت: پرستاران نمونه از میان ۶ هزار کادر پرستاری بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و دانشکده‌های پرستاری و مامایی و دندانپزشکی انتخاب شدند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۴۱۴۳۳۴۹۴۳۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.