اجرای ۴۲۰ ‌برنامه فرهنگی هنری

جام جم آنلاین: همزمان با آخرین هفته تیرماه و در آستانه ماه مبارک رمضان، کاروان‌های استقبال از این ماه در سطح شهر تهران با توزیع گل و شیرینی به راه خواهد افتاد و علاوه بر این، بیش از ۴۲۰ ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، اجرای نمایش «گنج هزار کوه» ویژه کودکان و نوجوانان تا ۳۰ تیر در فرهنگسرای ابن‌سینا و نمایش «مترسک مهربون» ویژه کودکان تا پایان تیر در فرهنگسرای فردوس از جمله برنامه‌های نمایشی در هفته جاری است.

نمایش فیلم «خوابم می‌آد» تا ۳۰ تیر در فرهنگسرای اشراق و فرهنگسرای بهمن و تا ۳۱ تیر در فرهنگسرای گلستان و نمایش و نقد و بررسی فیلم «سعادت آباد»، ۲۶ تیر در سینما پردیس تماشا از جمله برنامه‌های سینمایی است که در هفته پایان تیرماه در مراکز فرهنگی هنری تهران انجام می‌شود.

نمایشگاه‌های آثار مشبک فلز و فیروزه کوبی تا پایان تیر در نگارخانه پردیسان، نقشینه‌های چوب تا ۳۰ تیر در نگارخانه شفق، موزائیک و سفال تا ۲۹ تیر در فرهنگسرای اندیشه و نمایشگاه عکس‌های برگزیده سومین جشنواره زنان و زندگی شهری، ۲۴ و ۲۵ تیرماه در نگارخانه فرهنگسرای انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

شب شعر طنز قند و نمک، ۲۷ تیر در فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود. علاوه بر این، کارگاه آموزش تصویرسازی با استفاده از شن تا پایان تیرماه در نگارخانه پردیسان و مسابقه عکاسی طهران۱۱ از ابنیه‌ها و آثار تاریخی، ۲۸ تیر در خانه فرهنگ ابوسعید از ویژه‌برنامه‌های هنری این هفته هستند.

کارگاه خانواده نوپا با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی، ۲۶ تیر در فرهنگسرای اندیشه، بزرگداشت شیخ جعفر آقا مجتهدی، ۲۵ تیر در فرهنگسرای گلستان، نشست «تلویزیون برای ما یا ما برای تلویزیون»، ۲۸ تیر در خانه فرهنگ دی و سمینار تخصصی والدین و فرزندان، ۲۶ تیر در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شوند.

همچنین در آستانه ماه مبارک رمضان، نشست هنر تلاوت قرآن با حضور استاد ابوالقاسمی و با موضوع صوت و لحن، ۲۷ تیر در فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات ویژه‌برنامه‌های هفته جاری و نشانی مراکز فرهنگی هنری شهر تهران با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.