اجرای بیمه تکمیلی (دانش) دانشجویان

۱۱م دیماه ،

بینا- طرح بیمه تکمیلی دانشجویان با نام بیمه دانش اجرا می گردد.
به گزارش بینا، براساس تفاهم ‌نامه امضا شده میان شرکت بیمه عامل و صندوق رفاه دانشجویان، همه دانشجویان دانشگاه های کشور شامل دانشگاه های سراسری،‌ پیام نور، آزاد اسلامی و غیرانتفاعی‌ مشمول این طرح می شوند.
مدیرعامل شرکت بیمه عامل در این طرح در نشست خبری با اشاره به این که همه دانشجویان تحت پوشش بیمه عمر و اتفاق قرار دارند افزود: ثبت نام در این بیمه تکمیلی(بیمه دانش) اختیاری است.
دکتر فتح ‌نژاد افزود: حق بیمه ای که امسال از دانشجویان برای بهره مندی از این بیمه دریافت می گردد، ماهیانه شش هزار تومان است.
وی افزود: دانشجویانی که خواستار استفاده از این بیمه تکمیلی می باشند می‌توانند برای ثبت نام به پایگاه های اینترنتی بیمه دی به نشانی www.dayins.com صندوق رفاه دانشجویی به نشانیwww.swf.ir یا حضوری به دفاتر صندوق رفاه دانشجویی در دانشگاه ها مراجعه کنند.
همچنین قائم مقام مدیریت امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان در سخنانی گفت: این صندوق مبلغ حق بیمه ای را که دانشجو باید پرداخت کند به همه دانشجویان متقاضی وام می دهد و دانشجویان پس از فراغت از تحصیل آن را در اقساط بلند مدت بازپرداخت می کنند.
خانم خدام با بیان این که اشخاص متاهل نیز می توانند برای خودشان و اشخاص تحت تکفلشان از این طرح استفاده کنند افزود: سقف خدمات و تعهدات شرکت بیمه گر در این بیمه،‌ برای فوت ناشی از اتفاق۱۰میلیون تومان، جراحی های عمومی تا سقف سه میلیون تومان، جراحی های خاص تا سقف ۵ میلیون تومان، خدمات پاراکلینیکی۳۰۰ هزار تومان،‌ آزمایشگاه ۲۰۰هزار تومان،‌ دندانپزشکی۲۰۰ هزار تومان و عینک۱۰۰هزار تومان است.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.