اجرای بیمه طلایی برای ۵۵ هزار بازنشسته

۲۵ام بهمن ،

بینا- مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی اصفهان گفت: از ۹دی ماه امسال بیمه طلایی نسبت به تمام بازنشستگان فرهنگی و غیر‌فرهنگی در کشور اجرا شده و این بیمه برای ۵۵ هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان اجرا شده است.
به گزارش بینا، مجید روستایی با اشاره به اینکه اجرای بیمه طلایی برای بازنشستگان و خانواده‌های فرهنگی امری مهم و ضروری بوده است،به فارس اظهار کرد: سال قبل این بیمه تنها به مدت چهار ماه برای فرهنگیان بازنشسته و خانواده‌های آنها اجرا شد.
وی با تاکید بر اینکه اما از اردیبهشت ماه امسال اجرای بیمه طلایی نسبت به این اشخاص متوقف شد، اضافه کرد: کارشکنی‌های سازمان بازنشستگی کشوری از دلایل این موضوع بوده است چرا که این سازمان به عنوان متولی بازنشستگان فرهنگی از اجرای بیمه طلایی برای این قشر امتناع کرده است.
مدیرعامل کانون بازنشستگان فرهنگی و وظیفه‌بگیران استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگیان بازنشسته از اردیبهشت امسال تاکنون همچنان به دنبال اجرایی شدن بیمه طلایی بوده‌اند، تصریح کرد: از ۹دی ماه امسال بیمه طلایی برای تمام بازنشستگان فرهنگی و غیر‌فرهنگی در کشور اجرا شده است به نحویی که ۵۵ هزار بازنشسته فرهنگی در اصفهان از این بیمه استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه حدود ۲۵ هزار نفر از این بازنشستگان در شهرستان اصفهان می باشند، ادامه داد: البته بیمه طلایی تنها برای فرد بازنشسته اجرا شده است و خانواده‌های آنها زیر پوشش این بیمه قرار نگرفته‌اند.
روستایی با بیان اینکه البته بیمه طلایی تنها هزینه بستری شدن و عمل جراحی اشخاص بازنشسته را پرداخت می‌کند، تاکید کرد: ۵۶۰ بیمارستان و مرکز درمانی در سطح کشور خدمات بیمه طلایی را به فرهنگیان بازنشسته ارائه می‌دهند.
وی به ارائه خدمات بیمه طلایی در ۲۶ بیمارستان و مرکز درمانی در سطح استان اصفهان اشاره کرد و افزود: براساس وعده مسئولان مقرر شده است که اشخاص تحت تکفل فرد بازنشسته نیز از سال آتی زیر پوشش بیمه طلایی قرار بگیرند.

RSS
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.