اجرای طرح توانمند سازی بانوان منطقه ۴ – اخبار اجتماعی

پتانسیل های فراوانی در سطح منطقه ۴وجود دارد که دراین راستا شهرداری منطقه ۴ از بانوان فعال منطقه استقبال می کند و بستر لازم را برای فعالیت و اشتغال همه جانبه آنها فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسن کریمیان شهردار منطقه ۴ ضمن بیان این مطلب افزود:  در حوزه کارآفرینی  واشتغال با همکاری معاونت اجتماعی منطقه برنامه های مختلفی درنظر گرفتیم که دراین راستا، در جشنواره نیستیم از بانوان فعال و علاقمند به رشته های مختلف ثبت نام به عمل می آوریم.

 شهردار منطقه ۴ ادامه داد: بر این باوریم که بانوان در کار و فعالیت های محوله بسیار مسئولیت پذیر هستند و سلامت کاری بسیار بالایی دارند وتاکنون با وجود تمام مشکلات با هنوزیم در حوزه های مختلف برمند کار قرار دارند که این موضوع نتایج بسیار رضایت بخش داشته است.
در ادامه معصومه دادوند مشاور شهردار در امور بانوان تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد ایجاد زمینه های لازم برای مشارکت و شناسایی بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را فراهم می کنیم و امیدواریم با ادامه دادن، این مهم را فراهم سازیم.
دادوند،  در ادامه به ایجاد زمینه لازم برای حضور بانوان فعال منطقه اشاره کرد واظهار داشت:  کارآفرینی و اشتغال مهم ترین بحث در حوزه بانوان است واگر برابری زنان و مردان در هر جامعه صورت گیرد منجر به توسعه رشد و بالندگی می شود.
 وی تاکید کرد:  حمایت همه جانبه  شهردار منطقه از فعالیت  بانوان در حوزه های مختلف مسیر را برای رسیدن به این هدف فراهم می سازد وامیدواریم  با این خود باوری  و این اعتماد زنان منطقه را به جایگاه  اصلی برسانیم و در این راه از تمام پتانسیل های موجود استفاده کنیم.
در ادامه سمانه زمانی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ خاطر نشان کرد:  نگاه ویژه شهردار منطقه به فعالیت  بانوان بسیار حائز اهمیتا ست و با توجه به فضای موجود  این فرصت فراهم شده است که موضوعات بانوان  را رصد کنیم و از حمایت های شهردار منطقه بهره لازم را ببریم./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.