اجرای طرح پزشک خانواده نیازمندبودجه ۶هزار میلیاردی/درصورت عدم تامین اعتبار این طرح شکست می خورد

در گفت و گو با پانا مطرح شد:

خبرگزاری پانا: نماینده مردم در خانه ملت گفت:اعتبارات حوزه سلامت باید پرداخت شود تا پزشک خانواده بتواند به اجرا دربیاید.

محمد حسین قربانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا بیان کرد: ۶ هزار میلیاردی که دولت باید به حوزه سلامت اختصاص دهد٬ بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون، مجلس باید با استفاده از قدرت نظارتی خود بر نحوه اختصاص اعتبارات این حوزه نظارت کند و اجرای قانون هم به صلاح دولت و هم به نفع مردم و نظام سلامت کشور است.

قربانی با اعلام اینکه اختصاص ندادن اعتبار ۶ هزار میلیاردی از سوی دولت آینده خطرناکی را برای بخش بهداشت و درمان کشور به وجود می َآورد، گفت: یکی از این مشکلات ابهام در اجرای طرح پزشک خانواده است، لذا اجرای این طرح در کشور تنها به اختصاص اعتبارات مورد نظر وابسته است.

عضو کمیسیون بهداشت افزود: طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع باید هدف اصلی اختصاص اعتبار ۶ هزار میلیاردی باشد و هم‌اکنون اجرای کامل این طرح از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان حوزه سلامت به‌شمار می‌آید.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس، بر لزوم افزایش کیفیت و امکانات بیمارستان‌ها و رضایت بیماران و پرسنل هدف تأکید کرد و گفت: با اجرای مصوبه اختصاص اعتبار ۶ هزار میلیارد تومانی٬ رضایت‌مندی بیمار و پرسنل بیمارستان٬ هتلینگ و کیفیت خدمات‌رسانی افزایش می‌یابد.
 


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.