اجرای طرح «یادگیری iبه واسطه عمل» برای دانشجویان پزشکی قطر

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

08-110.jpg

فعالیت‌های عملی پزشکی و پرستاری همه وقت و پاره‌وقت دانشگاه‌های قطر در جهتی تضمین کیفیت آموزش دانشجویان و سنجش آموخته‌های آنان در عمل افزایش یافته است.

به گزارش تفسیری سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بنا بر اعلام دانشگاه قطر هدف از این فعالیت‌ها، ایجاد آگاهی و بینش عمیق دانشجویان نسبت iبه رشته‌های مختلف در دنیای حرفه‌ای است تا با کمک متخصصان iبه درجات عالی و حرفه‌ای دست یابند.

وی تاکید اصلی این برنامه را “یادگیری iبه واسطه عمل” عنوان کرد و گفت: این فعالیت‌ها iبه دانشجویان پزشکی اجازه می‌دهد در عین تجربه عملی پزشکی و پرستاری، iبه طور همزمان بتوانند iبه دروس دانشگاهی خود نیز بپردازند.

به گزارش تفسیری ایسنا، «دکتر مازن حسنا» معاونت اجرایی امور دانشجویان دانشگاه قطر iبه پایگاه خبری “پنینسولا قطر” گفت: در پی این فعالیت‌ها، دانشجویان iبه تجربیات ارزشمندی در جهت همکاری متقابل با مردمی از فرهنگ‌های متفاوت دست پیدا می‌کنند. همچنین iبه آنها امکان می‌دهد تا iبه کیفیت‌های مهم در مسوولیت‌پذیری دست یافته و iبه خودباوری، استقلال و رهبری در تصمیم‌گیری برسند.

این فعالیت‌ها همچنین iبه دانشجویان این فرصت را می‌دهد تا اطلاعاتی در رابطه با تاریخ و فرهنگ کشورشان را با مردم کشورهای دیگر در میان بگذارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.