اجرای نقشه راه رهبر معظم انقلاب منوط به همدلی مسوولان و استفاده از همه توانمندی‌هاست

‘سیدسعید زمانیان’ نماینده شهرکرد در مجلس نهم، عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسوولان نظام و همچنین پژوهشگران مبنی بر شکوفایی اقتصاد کشور با ثروت آفرینی از طریق علم و استفاده از همه ظرفیت‌های کشور اشاره کرد و گفت: وظیفه مسوولان عمل‌گرایی به نقشه ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب از طریق اتحاد و کار و تلاش بیشتر در همه زمینه‌ها است.

وی با تاکید بر اینکه همه ارکان و مسوولان نظام باید با ‘عمل‌گرایی’ و پرهیز از پرداختن به حاشیه‌ها، نقشه ومسیر تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب را کاربردی و اجرایی کنند، افزود: اقتصاد مقاومتی، پویا و فعال زمانی شکل می‌گیرد که بتوانیم از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها به نحو احسن استفاده کنیم و این جز با اتحاد و همدلی همه قوا در کنار پشتکار و تلاش فراوان فراهم نمی‌شود.

زمانیان گفت: همان‌طوری که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند، جمهوری اسلامی ایران سرشار از سرمایه‌های انسانی با استعداد و متخصصی است که در کنار امکانات و منابع بیکران و در سایه همکاری و هم‌افزایی مسوولان در هر ارگانی، از فرصت ایجاد شده در نتیجه تحریم‌ها استفاده کرده و گام بزرگی برای رسیدن به موفقیت‌های بزرگ بردارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین درباره دیدار جلسه شب گذشته دولت و مجلس وسخنان رییس جمهوری گفت: آقای احمدی‌نژاد در این دیدار بر ضرورت همدلی و وحدت دولت و مجلس و همچنین سایر ارگانها به منظور عبور از شرایط کنونی تاکید کردند.

وی افزود: همه مسوولان وارکان نظام در سه قوه نیز بر این مساله تاکید دارند که بدون انسجام و همدلی و وحدت نمی‌توان انتظار کسب موفقیت و رسیدن به قله‌های موفقیت را داشت.

زمانیان گفت: با توجه به این مسایل، باید هر مسوول و فردی دست در دست هم با تلاش و کوشش فراوان، نقشه راه ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای اعتلای نظام در بخش‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را دنبال کنند تا مشکلات یکی از پس از دیگری حل شده و ملت در رفاه باشند.

سیام**۲۰۲۳** ۱۴۱۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۳۸۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.