اجرای پایلوت طرح ریشه کنی آسیب های اجتماعی در منطقه ۱۵ – اخبار اجتماعی

سید احمد صفوی شهردار منطقه ۱۵ از احداث مرکز مددکاری با هدف شناسایی آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان و تعادل آسیب پذیر به صورت پایلوت در این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران شهردار منطقه ۱۵ گفت:  کودکان کار و خیابان، متکدیان، افراد بی خانمان، خانواده های بی سرپناه، افراد وابسته به مواد مخدر و کارگران فصلی از جمله اقشار هدف در این طرح می باشند که در این راستا با هر قشری هماهنگی های لازم با سازمان ها و حوزه های ارائه دهنده خدمات مربوط به عمل می آید.
وی خاطر نشان کرد: شناسایی آسیب های اجتماعی، آسیب دیدگان اجتماعی، کانون های آسیب پذیر و فضاهای بی دفاع شهری، مصاحبه مددکاری با افراد آسیب دیده و در معرض آسیب،مداخله در بحران در قالب مصاحبه از جمله وظایف کارشناسان ارشد و مددکاران فعال در این پایگاه است.
صفوی در تشریح دیگر اقدامات انجام شده در این بخش یادآور شد: ایجاد سه مرکز اشتغال زایی ویژه زنان سرپرست خانوار به منظور توانمند سازی آنان، اجرای طرح کودکان کار و خیابان و شناسایی ۱۰۵ کودکی که اقدام به دستفروشی در سطح محدود منطقه می کردند و فراهم کردن امکان تحصیل و یک وعده رایگان به آنها ارائه آموزش های لازم را به آنان در جهت پیشگیری از بزهکاری از جمله اقداماتی است که در این راستا اجرا می شود./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.