اجرای ۴۵ طرح عمرانی و خدماتی در شهر نسیم شهر

فروردین ۱۴۰۳

شهردار نسیم شهر به منظور خدمات رسانی به شهروندان و انجام وظایف ذاتی از اجرای ۴۵ پروژه عمرانی و خدماتی در این منطقه خبر داد.

محمد اسماعیل جانعلی زاده در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی شده است با استعانت به خداوند سبحان و تلاش و همت مسئولان راه توسعه شهر سرعت بیشتری یافته است و فراهم آوردن امکانات مورد نیاز با بررسی کمبود ها، مشکلات و نیازها که خواسته به حق شهروندان است از اهداف مورد نظر است که با برنامه ریزی دقیق دنبال می گردد.
جانعلی زاده در ادامه به تشریح پروژه های عمرانی که دربودجه مصوب سال ۹۲ تعریف شده اند.
پرداخت و گفت: این پروژه ها از قبیل پوشش کانال سیاب، تکمیل کانال جمع آوری آبهای سطحی بلوار خیر آباد، جدول گذاری معابر تازه الاحداث، تخریب وبازسازی جداول قدیمی و فرسوده، خرید وحمل مخلوط زیر سازی معابر احداثی، فاز ۲ پارکینگ عمومی شهرداری از جمله پروژه های سال جاری می باشند.
وی در ادامه افزود: زیر سازی و آسفالت خیابان کانال سیاب حد فاصل خیابان شهید چناری تا ۴۵ متری کمر بندی پایانه احداث طبقه دوم ساختمان آتش نشانی مرکزی، لک گیری معابر خیر آباد، روکش آسفالت بلوار خیر آباد حد فاصل میدان هفت تیر تا میدان سعید آباد و غیره از دیگر پروژه هایی می باشند که در دستور کار قرار گرفته اند.
وی با اشاره به عملکرد ۳ ماه اول سال ۹۲ بیان کرد: تعداد ۷ پروژه شامل جدولگذاری معابر تازه الاحداث، جدول گذاری و زیر سازی و آسفالت خیابان شهید چناری، احداث فاز اول پارکینگ عمومی، احداث قبور، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر، اجرای فاز سوم کانال بلوار خیر آباد، اجاره ماشین آلات عمرانی در ۳ ماه اول سال به مرحله اجرا درآمده است.
این مسئول امور شهری خاطر نشان کرد: با اهتمام مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی نسیم شهر به انجام هر چه بیشتر فعالیت عمرانی میزان ۶۰ درصد از بودجه سال ۹۲ برای پروژه های عمرانی و خدماتی اختصاص یافته است که امید می رود با همراهی بیش از پیش شهروندان توفیق خدمات دهی به مردم فهیم منطقه نسیم شهر همچنان استمرار یابد. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.