“اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی” در صدای آشنا

“اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی” در صدای آشنا

جام جم آنلاین: “اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی” به مناسبت برگزاری این اجلاس در تهران (۱۰ و ۱۱ جولای)، از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی” به بررسی نقش و تاثیر زنان فرهیخته و مبارز کشورهای اسلامی سراسر دنیا در جهت گسترش اسلام، می پردازد.

غلامحسین طاهری سردبیر و تهیه کننده و کارشناس مجری، و نازیلا نظمی تهیه کننده، در این ویژه برنامه با شما همراه هستند.

این ویژه برنامه در گروه رویدادها و تحلیل بین الملل تهیه و تولید شده است.
“اجلاس جهانی زنان و بیداری اسلامی” را روز سه‎شنبه بیستم تیر ساعت ۰۹:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۵:۰۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

“دری در صدف” و صحبت درباره حجاب و عفاف

“دری در صدف” عنوان ویژه برنامه ای است که در روز حجاب و عفاف از شبکه جهانی صدای آشنا پخش می شود.

“دری در صدف” با توجه به ضرورت حجاب و عفاف برای بانوان مسلمان به ویژه در کشورهای غربی، به بحث درباره حجاب و مصونیت بانوانی که حجاب و عفاف را رعایت می کنند، می پردازند.دکتر پروین ناظمی کارشناس این ویژه برنامه است.

معصومه ذباح سردبیر، نازیلا تهیه کننده، پروانه اسدی گوینده، و سمیه نجفی گزارشگر، در این ویژه برنامه با شما همراه هستند.این ویژه برنامه در گروه جامعه و زندگی تهیه و تولید شده است.

“دری در صدف” را روز چهارشنبه بیست و یکم تیر ساعت ۱۱:۰۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۰۶:۳۰ به وقت گرینویچ از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

گفت‎وگو درباره اجلاس زنان و بیداری اسلامی در “دیدگاه”

برنامه “دیدگاه” کاری از گروه رویدادها و تحلیل بین الملل شبکه جهانی صدای آشنا، روز دوشنبه نوزدهم تیر به بحث و بررسی درباره برگزاری اجلاس زنان و بیداری اسلامی اختصاص خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و امورمخاطبان شبکه جهانی صدای آشنا، “دیدگاه” این هفته قصد دارد با توجه به برگزاری اجلاس زنان و بیداری اسلامی در تهران طی روزهای بیستم و بیست و یکم تیر، به بحث و گفت و گو در همین باره می پردازد.

این اجلاس به منظور گردآوری زنان جهان اسلام با موضوع بیداری اسلامی جهت یافتن راهکارهای مناسب برای تبدیل تهدیدها به فرصت ها برگزار می شود.

مبانی نظری، اندیشه ای، فقهی، حقوقی زنان مسلمان در موج بیداری اسلامی، مولفه ها و ارزش های پویایی اسلامی- انقلابی در بیداری اسلامی، نقش آفرینی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و انقلابی زنان در حرکت بیداری اسلامی، آسیب شناسی (ضعف ها و تهدیدها) زنان مسلمان در نهضت بیداری اسلامی و انقلاب اسلامی، الگوها، تجارب و دستاوردهای زنان در موج بیداری اسلامی، محورهای این اجلاس است.

صدیقه حجازی دبیر این اجلاس بصورت تلفنی، با این برنامه همراه خواهد بود.
همچنین مینو اصلانی معاون اجرایی این اجلاس و معصومه محمدی کارشناس زبان و خانواده سازمان فرهنگ و ارتباطات، کارشناسان حضوری این برنامه اند.

شاه رضا قوامی سردبیر و نویسنده، محمدرضا بطحایی تهیه کننده، غلامحسین طاهری کارشناس مجری، طاهره حقیری گوینده، و طیبه خادم جعفری گزارشگر، در این برنامه همراه شما هستند.

دیدگاه” را روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برابر با ساعت ۱۶:۰۰ به وقت گرینویچ، از کانال اروپای شبکه جهانی صدای آشنا بشنوید.

نشانی وب سایت شبکه جهانی صدای آشنا www.sedayeashna.ir

شماره تماس روابط عمومی ۲۲۱۶۴۱۳۱ ، ۲۲۶۵۲۳۲۷ 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.