احتمال برگزاری جام‌جهانی کشتی در مازندران

۲۴م آذر ،

رئیس هیئت کشتی شهرستان ساری گفت: احتمال دارد که رقابت‌های کشتی آزاد جام جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی مازندران در ساری برگزار شود.

به گزارش ممتازنیوز، اکبر صفری در گفت‌وگو با فارس افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون کشتی دادند که در صورت موافقت این احتمال دارد که ساری برای دومین بار میزبان این تورنمنت مهم جهانی باشد.

وی تصریح کرد: مسابقات کشتی جام جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی ایران در اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد که تاکنون استان‌های تهران، اصفهان و مازندران پیشنهاد میزبانی را به فدراسیون دادند.

صفری گفت: ساری یک‌بار در سال ۲۰۰۶ تجربه میزبانی جام جهانی کشتی آزاد را داشته و به خوبی می‌تواند از عهده این میزبانی هم برآید.

رئیس هیئت کشتی ساری در ادامه از حضور بیش از یک‌هزار کشتی‌گیر سازمان یافته در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر کشتی‌گیران مرکز استان موفق به کسب مدال‌های مختلف برون و داخل مرزی شدند.

وی از حضور بیش از ۱۰ کشتی‌گیر ساروی در اردوی تیم‌های ملی خبر داد و ابراز داشت: مهم‌ترین برنامه هیئت توسعه و شکوفایی این رشته ورزشی در کشور و استان است.

صفری گفت: برای ارتقای سطح دانش مربیان و داوران کلاس‌های مختلف مربیگری و داوری با حضور مدرسان فدراسیون کشتی در ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی ساری در پایان خاطرنشان کرد: در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور ساری ۲ نماینده به نام‌های شهدا و گاز حضور دارند که تیم شهدا با توجه به جوان‌گرایی و عدم حمایت اسپانسر عالی کار کرد، اما تیم گاز نتوانست انتظارات مسئولان شهرستانی را با نتایج ضعیفش برآورده کند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.