احتمال تعطیلی تهران در اوایل شهریور

معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور گفت که طبق روال معمول در برگزاری اجلاس‌های بین‌المللی، شهر تهران در زمان برگزاری اجلاس سران جنبش غیر متعهدها (در دهه اول شهریورماه) برای چند روز تعطیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، «علی سعیدلو» در حاشیه آیین اختتامیه کنفرانس علمی و بین‌المللی پیرامون جنبش غیرمتعهدها، در جمع خبرنگاران درباره احتمال تعطیلی چند روزه پایتخت برای تسهیل در برگزاری این اجلاس گفت: طبق روالی که در سایر کشورها نیز برای برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی وجود دارد، به احتمال زیاد تهران نیز چند روز تعطیلی را تجربه خواهد کرد.

سعیدلو که ریاست ستاد سیاست‌گذاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها را بر عهده دارد، گفت: اجلاس سران این جنبش بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که بسیاری از مردم در این زمان به سفر بروند و لذا در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد که در زمان برگزاری این اجلاس مدارس تعطیل است و شرایط خوبی برای برگزاری اجلاس وجود دارد، اما احتمال اینکه یک یا دو روز تعطیل باشد، وجود دارد.

معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور ادامه داد: اگر لازم باشد در زمان مقرر دولت تعطیلات را به دلیل برگزاری اجلاس سران اعلام می‌کند تا رفت و آمد هیات‌ها به سهولت انجام شود.

به گفته سعیدلو، اجلاس کارشناسان کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها روزهای پنجم و ششم شهریورماه برگزار می‌شود، اجلاس وزیران خارجه این کشورها نیز روزهای هفتم و هشتم و در نهایت اجلاس سران جنبش عدم تعهد روزهای نهم و دهم شهریورماه برگزار خواهد شد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.