احتمال تعویق بازی مهرام – فولاد ماهان

۱۵م دیماه ،

به خاطر تعطیلی مجموعه ورزشی آزادی تا دوشنبه؛

حسن نوربخش رئیس سازمان لیگ بسکتبال تأکید کرد در صورت تعطیل ماندن مجموعه ورزشی آزادی تا روز یکشنبه ۱۷دی و تمرین نداشتن دو تیم مهرام و فولاد ماهان بازی این دوتیم درروز دوشنبه برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مجموعه ورزشی آزادی با توجه به مشکل آلودگی هوا تا روز یکشنبه به دستور استانداری تهران و معاون رئیس جمهور به طور کامل تعطیل است و به همین سبب نیز امروز بازی تیم های بسکتبال استقلال ایران و سینجر گاز از پلی آف دسته دوم و تیم های وحدت آریا و هیئت بسکتبال البرز ازلیگ دسته دوم و تیم های وحدت آریا و هیئت بسکتبال البرز دسته اول به تعویق افتاد.

اما مشکل دیگر سازمان لیگ بسکتبال تعطیلی سالن آزادی تا روز یکشنبه و قبل از بازی مهرام – فولاد ماهان در هفته دوازدهم سوپر لیگ است که اجازه در اختیار قرار دادن سالن برای تمرین به این ۲ تیم را نمی دهد.
 
حسن نوربخش رئیس سازمان لیگ فدراسیون در این مورد تأکید کرد: اگرموفق به گرفتن سالن برای روز یکشنبه شویم و دو تیم امکان تمرین قبل از بازی را داشته باشند، مشکلی برای برگزاری بازی نخواهد بود اما در صورت نداشتن تمرین امکان انجام مسابقه هم نیست.
 
گفتنی است؛ با توجه به میزبانی مسابقات غرب آسیا و قول فدراسیون برای اتمام مسابقات سوپرلیگ تا پایان سال ۹۱، برنامه مسابقات دوربرگشت بسیار فشرده بوده و درصورت تعویق بازی، برنامه ریزی مجدد برای برگزاری این دیدار تا پایان دور برگشت مشکل خواهد بود./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.