احتمال راه اندازی خط تولید خودرو در کهگیلویه

این خبر امروز سهشنبه ۹ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

احتمال راه اندازی خط تولید خودرو در کهگیلویه

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی از برگزاری نشست های مستمر مجمع نمایندگان استان با مسوولان وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت برای راه اندازی خط تولید خودرو در این استان خبرداد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از ایلنا، غلام محمد زارعی گفت: برای رفع معضل بیکاری و ایجاد فرصت های شغلی پایدار در کهگیلویه و بویراحمد نیاز iبه افزایش واحدهای تولیدی بزرگی همانند خط تولید خودرو است.
وی با تشریح تلاش های صورت گرفته مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم شورای اسلامی برای ایجاد فرصت های شغلی پایدار در این استان، اظهارداشت: راه اندازی خط تولید خودرو در استان یکی از برنامه های مجمع نمایندگان در این ارتباط است.
نماینده شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس نهم شورای اسلامی افزود: مکاتبات مطلوبی در زمینه راه اندازی خط تولید خودرو در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و این مکاتبات iبه اداره کل صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است.
زارعی، وقت آغاز عملیات اجرایی خط تولید خودرو در کهگیلویه و بویراحمد را منوط iبه پاسخ نهایی این اداره کل iبه وزارتخانه متبوع عنوان و یادآورشد: اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان در حال بررسی شرایط برای رفع موانع در این ارتباط است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم شورای اسلامی گفت: با راه اندازی خط تولید خودرو در کهگیلویه و بویراحمد بخش بسیاری از معضل بیکاری در استان رفع می گردد.

سه شنبه ۹ آبان   ۳:۱۴

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.