احتمال منتفی‌ شدن اسیتضاح وزیر کار در راستای تعامل دولت و مجلس

۱۱ام بهمن ،

منادی‌ سپیدان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو هیئت رئیسه مجلس از احتمال منتفی‌ شدن طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای تعامل دولت و مجلس خبر داد.

علیرضا منادی‌سپیدان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران از احتمال منتفی‌ شدن طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و گفت: با استناد به خبرها و اطلاعاتی که دارم، احتمال می‌دهم استیضاح عبدالرضا شیخ‌اسلامی منتفی شود.

وی افزود: دولت اخیرا تعامل خوبی را با مجلس آغاز کرده و بعید می‌دانم بخواهد بر سر این مسئله با مجلس وارد تنش شده و به خواسته نمایندگان که برکناری مرتضوی است، پاسخ منفی دهد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر‌نشان کرد: وزیر کار یکی از وزرای اقتصادی دولت بوده و در شرایط فعلی دولت به سمتی حرکت نخواهد کرد که برخلاف تعامل با مجلس باشد.

نماینده تبریز، آذر شهر و اسکو در ادامه تاکید کرد: دولت احتمالا مرتضوی را جابه جا خواهد کرد تا تنش بین دولت و مجلس کاهش پیدا کند و به تبع مسئله استیضاح نیز منتفی خواهد شد.

گفتنی است؛ نمایندگان در راستای انتقاد به سرپرستی مرتضوی در سازمان تامین اجتماعی استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی را مطرح کردند که این طرح توسط هیئت رئیسه اعلام وصول شده و در دستور کار بهارستان قرار دارد.

انتهای‌پیام/س۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.