احداث اولین مسیر ویژه تردد دانش آموزان منطقه ۱۹

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ از احداث اولین مسیر ویژه تردد دانش آموزان این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، احداث اولین مسیر اختصاصی تردد دانش آموزان در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ قرار گرفت.  
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح در نواحی یک، دو و سه و به منظور سهولت آسانتر و ایمنی بیشتر دانش آموزان برای اولین بار در منطقه ۱۹ اجرا خواهد شد.  
 
زلفی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: این طرح در ناحیه یک پیاده روی ضلع شرقی خیابان شهید صمدی، حد فاصل سه راه شریعتی تا بلوار میلاد، ناحیه ۲ پیاده روی ضلع غربی شهید زلفی، حد فاصل خیابان شکوفه تا میدان ماهان ودر ناحیه ۳ خیابان شهید شکری محله دولتخواه اجرا می شود.  
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اجرای طرح های مرتبط با مسائل راهنمایی و رانندگی و ترافیکی به منظور ایجاد مسیر تردد امن برای دانش آموزان، رفع موانع فیزیکی، جلوگیری از ایجاد سد معبر اصناف، ایجاد پیوستگی خطوط عابر پیاده، ‌توزیع اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی، نظارت ترافیکی در معابر دیگر منطقه ۱۹ از اقدامات اجرایی این طرح است.  

 
وی در پایان با اشاره به لزوم اجرای این طرح افزود: این طرح برای اولین بار به صورت آزمایشی در منطقه ۱۹ اجرا و در سالهای آینده بر تعداد مسیرهای ویژه تردد دانش آموزان در سطح نواحی پنج گانه منطقه ۱۹ افزایش داده خواهد شد.  
 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.