احداث خط ۳ مترو در منطقه ۱۹

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهری منطقه ۱۹، از احداث خط ۳ مترو در این منطقه خبر داد.

زلفی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، خط ۳ مترو در منطقه ۱۹، براساس پیش بینی های انجام شده توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک تا مهر ماه سال ۹۲ آماده راه اندازی و بهره برداری خواهد شد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: در این طرح تا مهر ماه سال جاری ۳۵ کیلومتر شمال شرقی به جنوب غرب پایتخت اتصال پیدا خواهد کرد.
زلفی با اشاره به لزوم احداث خط ۳ مترو در منطقه ۱۹ گفت: با احداث خط ۳ مترو در منطقه ۱۹، شهروندان با استفاده از این خط به سه خط ۱و ۲و ۴ مترو دسترسی خواهند داشت.
وی با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: مسیرهای ویژه تردد و شهروندان منطقه ۱۹ پس از احداث و راه اندازی خط ۳ مترو، چهارراه ولیعصر(عج) و این تقاطع با خط ۴ مترو، مسیر جنوب شرق،‌ آزادگان از طریق آیت الله سعیدی، شهید چراغی، میدان راه آهن، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید بهشتی، رسالت و نهایتا به ازگل است.
وی در پایان با اشاره به مسیرهای اختصاصی ویژه تردد شهروندان با احداث خط ۳ مترو در منطقه ۱۹ افزود: خط ۳ مترو در منطقه ۱۹،‌ در خط ۲ با میدان امام خمینی(ره) تلاقی دارد.
خط ۳ مترو تا مهر ماه سال ۹۲ به منظور کاهش اتلاف وقت، دسترسی آسانتر شهروندان از جنوب به شمال تهران و رفاه حال آنها احداث و راه اندازی خواهد شد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.