احداث مسکن‌های ویژه در مناطق ۲۲ گانه تهران

وزیر مسکن و شهرسازی در پاسخ به سوالی در مورد مسکن‌های ویژه که قرار است در تهران ساخته شود، گفت: این مسکن‌ها در مناطق ۲۲ گانه تهران احداث خواهد شد و وقتی به مرحله‌ی اسکلت‌بندی رسید ثبت نام در این زمینه را آغاز می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، نیکزاد ظهر امروز در حاشیه‌ی جلسه‌ی هیات دولت با اشاره به واگذاری مسکن‌های ساخته شده در پرند و پردیس و همچنین هشتگرد گفت: در پردیس ۱۴ هزار واحد در حال واگذاری است و واحدهای جدیدی نیز در حال ساخت است. در هشتگرد نیز ۵۵ هزار واحد آماده ارائه است، در پرند نیز مسکن‌ها در حال واگذاری و قرار است که در مناطق ۲۲ گانه تهران نیز مسکن‌هایی ساخته شوند.

وی ادامه داد‌: در اواسط تابستان در مورد نحوه‌ی ثبت نام و امتیازبندی این مسکن‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که ارائه این مسکن‌ها در داخل شهر تهران امتیازبندی دارد از جمله این که فرد نباید دارای آپارتمان و زمین باشد یا این که از وام یارانه‌ای استفاده کرده باشد، گفت: این امتیازبندی‌ها را به طور کامل بعدا اعلام خواهیم کرد.

وی افزود: در این ارتباط پروژه‌هایی را در چندین نقطه آغاز کرده‌ایم و انشاء الله به مرحله‌ی اسکلت که برسد ثبت نام‌ها را آغاز می‌کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شایعات مطرح شده در این زمینه از دادن جواب خودداری کرد.


JazabNews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.