احداث کلبه های بازیافت در مدارس محدوده تهران قدیم

فروردین ۱۴۰۳

مدیر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ از احداث کلبه های بازیافت در مدارس این منطقه خبر داد.

علیرضا محمدنژاد در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: احداث کلبه های بازیافت در مدارس منطقه ۱۲ ویژه دانش آموزان مقطع دبیرستان، راهنمایی و ابتدایی در دستور کار اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: همزمان با فرارسیدن ماه مهر، بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی تازه کلبه های بازیافت در مدارس منطقه ۱۲ به منظور آشنایی دانش آموزان با نحوه تفکیک زباله از مبداء و تفکیک پسماندهای خشک و تر احداث می گردد.
محمدنژاد با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در این طرح دانش آموزان کتاب های سال قبل، دفاتر و … برگه های باطله خود را به کلبه های بازیافت تحویل می دهند.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مشاوره های دانش آموزی با حضور کارشناسان اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ با موضوع آشنایی دانش آموزان در خصوص نحوه تفکیک زباله از مبداء و چگونگی تفکیک پسماندهای خشک و تر از اقدامات اجرایی این طرح است.
محمدنژاد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: برگزاری مسابقات بازیافت، توزیع بروشورهای آموزشی با موضوع بازیافت، اهدای جوایزی به رسم یادبود به برگزیدگان مسابقات بازیافت از اقدامات دیگر اداره بازیافت شهرداری منطقه ۱۲ در این طرح است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.