احداث ۲۰ هزار واحد پارکینگ طبقاتی دراطراف دریاچه چیتگر

۲۸م اسفند ،

یکی از خوانندگان نوشته بود: آیا پارکینگی برای دریاچه چیتگردرنظرگرفته شده یا خیر؟ (زیرا اگر پارکینگ بسیاربزرگی در نظر گرفته نشود این اتوبان ترافیک وحشتناکی خواهد داشت) با تشکر از زحمات شهرداری منطقه
شهرداری منطقه ۲۲ در پاسخ به این خواننده اعلام کرد: ۲۰ هزار واحد پارکینگ طبقاتی دراطراف دریاچه چیتگر در نظر گرفته شده که تا ۲ سال آینده به بهره برداری می رسد. 
حسین مرادی شهردار منطقه منطقه ۲۲ تهران با اعلام این خبر گفت: « امسال در بخش ساماندهی و احداث پهنه ساحلی با ۱۲۰ هکتار مساحت، ۳ بخش اجرایی در دستور کار قرار گرفت. ابتدا بحث تامین دسترسی های مناسب به حوزه ساحلی و حوزه آبگیر که مراحل نهایی آن اکنون در حال سپری شدن است و این مجموعه بزودی از محور شهید خرازی، محور آزادگان و بخش غربی منطقه دسترسی های مناسب خواهد داشت. همچنین نزدیک به۸۰ درصد از شبکه جمع آوری آبهای سطحی اطراف این پروژه انجام شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.»
وی در خصوص امکانات تدارک دیده شده در پهنه ساحلی دریاچه خاطرنشان کرد: « در پهنه ساحلی یا محوطه پیرامونی، بخش خدمات پشتیبان چون سرویس های بهداشتی، غرفه های تنقلات و مجموعه پذیرایی، پیست دوچرخه و پیاده راه سلامت به طول ۷ کیلومتر در رینگ خارجی دریاچه همچنین پارکینگ در نظر گرفته شده که اکنون در حال آماده سازی است. بصورت اساسی و کلی حدود ۲۰ هزار پارکینگ مسقف طبقاتی در ۵ نقطه پیرامون دریاچه احداث می گردد که عملیات اجرایی نزدیک به ۱۰ هزار پارکینگ از طریق سرمایه گذاری و مشارکت آغاز شده و تا ۲ سال آینده به اتمام خواهد رسید.»
۴۵۲۳۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.