احداث ۵۰ واحد مسکونی توسط بسیج دانشجویی زنجان مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری آریا – رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان گفت: در حال حاضر ۵۰ واحد مسکونی از طریق ناحیه بسیج دانشجویی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی احداث می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا ، عباس بابایی اظهار کرد: دانشجویان ناحیه بسیج دانشجویی زنجان از روز سه‌شنبه در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی حضور می‌یابند.
وی با بیان اینکه ۵۰ نفر از دانشجویان برای احداث واحد مسکونی به مناطق زلزله‌زده اعزام می‌شوند، افزود: ‌این دانشجویان در روستای بقیلان بالا حضور می‌یابند.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه منازل مسکونی این روستا به صورت ۱۰۰ درصد تخریب شده است، افزود: احداث منازل مسکونی این روستا برعهده بسیج دانشجویی استان زنجان است.
وی یادآور شد: در حال حاضر طرح ولایت استانی با حضور دانشجویان زنجانی در منطقه آبعلی تهران در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه ۲۵۰ نفر از دانشجویان بسیجی استان در این طرح شرکت دارند، افزود:‌ این طرح با حضور اساتید برجسته کشوری به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.
بابایی از اجرای طرح استقبال از مهر همزمان با بازگشایی دانشگاه‌ها از سوی ناحیه بسیج دانشجویی خبر داد و گفت: اردوی پیش دانشگاهی نیز برای دانشجویان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در هفته دفاع مقدس تصریح کرد: سخنرانی سردار مبینی در برنامه ویژه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این هفته است.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان بر ضرورت برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار در زمینه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: برنامه‌های مختلفی در این زمینه در استان برگزار می‌شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.