احساس نیاز حربه ای برای فریب

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

این کارشناس آموزشی بیان داشت: بعضی از موسسات آموزشی با ایجاد احساس نیاز در دانش ‌آموزان سعی در فروش کتاب های کمک آموزشی دارند که این امر کاری غیر حرفه ای است و سبب بالا بردن iبها های آموزشی کنکور برای خانواده دانش آموزان می گردد.
وی افزود: دانش آموزان باید توجه داشته باشند که استرس سبب ایجاد مشغله ذهنی می گردد که فرد برای رفع این استرس که خواه منشا خارجی دارد iبه دنبال پاسخ آن می‌گردد که متاسفانه آموزشگاههای غیر متعهد iبه اصول علمی از این ویژگی ذهنی اشخاص استفاده  نموده و iبه فروش کتاب های خود می‌پردازند.
زنگنه تصریح نمود: خانواده ها نباید برای دانش آموزان ایجاد استرس نمایند زیرا با ایجاد استرس در دانش آموز سبب مشکلاتی می شوند که برای رفع این استرس که ناشی از فضای کنکور و فضای آموزشی است iبه سراغ کتاب ها و موسسات آموزشی گوناگون رفته تا iبه این حس نیاز پاسخی دهد.

وی در پایان خاطرنشان نمود: دانش آموزان که خود در متن موضوع قراردارند با نیازهای ‌آموزشی بیشتر آشنا می باشند و باید خانواده ها iبه فرزندان استقلال عمل دهند تا نیازهای خود را شناسایی و با مشورت مشاوران قابل اطمینان iبه آ‌نها پاسخ دهند./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.