احساس کردم بودنم دیگر مفید نیست /˝فانوس˝ گریبان یک مدیر دولتی را گرفت

محمدرضا عباسیان در گفت و گو با خبرگزاری هنر

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری بعد از حاضر شدن در برنامه چالشی ˝فانوس˝ از سمت خود استعفا کرد.

  محمدرضا عباسیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری هنر دربارهٔ استفعایش گفت : من قبل تر از این تاریخ ، استفعای خود را خدمت آقای شمقدری تقدیم کرده بودم که دیروز استفعای من تایید شد.

محمدرضا عباسیان دلایلش را این گونه بیان کرد: من هرجا احساس کردم که کار تازهی صورت نمی گیرد از آنجا کنار رفتم  در این سمت هم احساس کردم حضورم دیگر مفیدنیست و می خواهم دوباره به حوزه اصلی ام، تولید فیلم مستند بپردازم.

محمد رضا عباسیان چهارشنبه هفته قبل مهمان برنامه رادیویی “فانوس” بود که زمزمه های رفتن او در این برنامه عنوان شد و صحبت های علی رویین “مجری برنامه”در این برنامه با حاشیه هایی همراه بود.

عباسیان علاوه بر مدیریت موسسه رسانه های تصویری دبیر جشنواره فیلم ویدئویی تهران “یاس”و جشنواره بین المللی فیلم فجر در دوره قبل را بر عهده داشته است.

مارال دوستی تهیه کننده برنامه “فانوس” در گفت و گو با خبرگزاری هنر گفت: صحبت های آقای عباسیان در برنامه “فانوس” به استفعای ایشان ارتباطی ندارد. این برنامه فرصتی است برای مدیران سینمایی و اهالی سینما که حرف هایشان را بیان کنند.

او ادامه داد: چنین  بستری هرگز سبب کدورت نمی شود.این برنامه زمانی است برای ایجاد حماسه و مدیران فرهنگی ما ،به اندازه لازم شجاع می باشند و شهامت گفتن حرف هایشان را دارند و به نظرم شوخی بین علی رویین تن و محمدرضا عباسیان سبب لازم برای استعفای یک مدیر نیست!

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.