احسان پور و میرزایی طلایی شد

جام جم آنلاین: رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز در پاتایای تایلند آغاز شد که در پایان روز نخست این مسابقات احسان‌پور و میرزایی صاحب مدال طلا شدند و حاتمی به مدال برنز دست یافت.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بهنام احسان‌پور در ۶۰ کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در ۲ تایم و با نتایج (۳ بر ۲) و (۲ بر صفر) مقابل آشیروف از قزاقستان به پیروزی رسید. وی در دور سوم هم در ۲ تایم و با ضربه فنی از سد کشتی‌گیر ترکیه‌ای گذشت و راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد. احسان‌پور در این مرحله نیز از سد نماینده مولداوی گذشت و به نیمه‌نهایی راه یافت. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل احمد نبی گوارزاتیلوف از آذربایجان در دو تایم با نتیجه ۴ بر صفر و ۳ بر صفر به پیروزی رسید. وی  در دیدار فینال زائور بیگ موزاروف از روسیه را در دو تایم با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب کرد و به مدال طلا دست یافت.

مهران میرزایی در ۹۶ کیلو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در ۲ تایم و با نتایج (۴ بر صفر) و (۳ بر صفر) کولیف از بلغارستان را شکست داد و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافت. نماینده کشورمان در دور سوم نیز در ۲ تایم و با نتایج (۳ بر صفر) و (۲ بر صفر) از سد کشتی‌گیر سوئیسی گذشت و به نیمه‌نهایی رسید. میرزایی برای حضور در فینال علی بوچوغلو ترکیه ای را با نتیجه ۴ بر صفر و ۳ بر صفر مغلوب کرد تا برای کسب مدال طلا به مصاف گاجیل شاریپف از آذربایجان برود. کشتی گیر آذربایجانی به دلیل مصدومیت در این مسابقه حاضر نشد تا نماینده ایران به مدال طلا دست یابد.

در ۵۰ کیلو علیرضا حاتمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم در ۲ تایم و با نتیجه ۹ بر ۲ با پیروزی مقابل آدرین کوردووا از آمریکا به یک‌چهارم نهایی رسید. نماینده کشورمان در این مرحله نیز در ۳ تایم مقابل ارهان از رومانی به برتری دست یافت و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماگمود ماگمود علی یف از روسیه باخت به دیدار رده بندی راه یافت. حاتمی در دیدار رده بندی مقابل گئورگی آرزومانیان از ارمنستان در دو تایم با نتیجه ۷ بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد. در این وزن کشتی گیران روسیه و آذربایجان به مقام اول و دوم رسیدند.

در ۷۴ کیلو که ۳۶ کشتی‌گیر حضور دارند محسن عباسی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم در ۳ تایم و با نتایج (۴ بر صفر) (صفر بر ۲) و (یک بر ۶) مغلوب الجان یوسوب‌زادا از آذربایجان شد. کشتی گیر آذربایجانی در یک مسابقه بحث برانگیز مقابل حریف آلمانی شکست خورد تا عباسی از دور رقابتها کنار رود. در این وزن کشتی گیران روسیه و آلمان اول و دوم شدند.

در رده بندی تیمی این رقابتها در پایان روز نخست روسیه با ۳۲ امتیاز اول است، آذربایجان با ۳۰ امتیاز و ایران با ۲۸ امتیاز دوم و سوم هستند. ارمنستان با ۲۰، ترکیه با ۱۸ و قزاقستان با ۱۶ امتیاز در رده های چهارم تا ششم قرار دارند.

رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ساعت ۱۰:۳۰ فردا یکشنبه در شهر پاتایای تایلند آغاز می‌شود.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.