احمدرضا احمدی با مخاطبانش دیدار می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا احمدی شاعر در قالب یکی از برنامه‌های جشنواره تابستانی انتشارات ثالث در فروشگاه این ناشر به دیدار و گفتگو با مخاطبانش خواهد پرداخت. قرار است در این جشنواره که مدت زمان برگزاری آن از ۱۵ تا ۳۰ شهریور است، چهره‌هایی چون احمدرضا احمدی و مسعود کیمیایی حضور داشته باشند که زمان حضور احمدی در این جشنواره مشخص شده است.

بر این اساس قرار شده است احمدی صبح روز شنبه از ساعت ۱۰ در فروشگاه انتشارات ثالث واقع در خیابان کریم خان زند حاضر شود و با مخاطبانش به گفتگو بنشیند.

شهره حیدری همسر احمدرضا احمدی هم در گفتگویی که با خبرنگار مهر داشت، درباره حضور او در این مراسم گفت: با توجه به بیماری و وضع جسمی احمدرضا، حضورش در این برنامه رقم خواهد خورد و همه چیز به وضع جسمانی و سلامتی او بستگی دارد.

احمدرضا احمدی متولد سال ۱۳۱۹ در کرمان است و برنده جایزه‌هایی چون جایزه شعر بیژن جلالی و هانس کریستین اندرسن است. او از سال ۱۳۴۹ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار شد و یکی از حوزه‌های مهم فعالیتش، شعر کودکان است که در این زمینه کتاب‌هایی چون «باز هم نوشتم صبح، صبح شد»، «در باغچه عروس و داماد روییده بود»، «روزهای آخر پاییز بود» و «من حرفی دارم که فقط شما بچه‌ها باور می‌کنید» را راونه بازار نشر کرده است. احمدی علاوه بر تولید آثار مکتوب و منثور، در زمینه فیلم و موسیقی هم فعالیت‌هایی داشته است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.