احمدی‌نژاد پیروزی بزرگ مردم غزه در برابر رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

۰۴م آذر ،

رییس جمهور در گفت و گوی تلفنی با اسماعیل هنیه، پیروزی بزرگ مردم غزه و مقاومت در برابر تهاجمات رژیم صهیونیستی را به ملت فلسطین ، مقاومت منطقه و تمام ملت ها و دولت های آزاده و عدالت طلب جهان تبریک گفت.

به گزارش حوزه دولتممتازنیوز، محمود احمدی‌نژاد در تماس تلفنی اسماعیل هنیه اول وزیر دولت مردمی فلسطین با قدردانی از مقاومت و ایستادگی مردم غزه و پیروزی مجدد آنان بر صهیونیست ها تاکید کرد: راه عزت و سرافرازی و آزادی تمام فلسطین همین راهی است که امروز مردم غزه و مقاومت انتخاب کرده است .

رییس جمهور تصریح کرد: ملت ایران برای پیروزی شما و همه مومنان و عدالت خواهان دعا می کند و امیدواریم با همت و تلاش همه مومنان و مصلحان، قدس شریف آزاد و عدالت در تمام زمین برقرار شود.

احمدی نژاد تاکید کرد:صهیونیست ها به پایان راه رسیده اند و جز به رسمیت شناختن و تن دادن به حق مسلم ملت فلسطین راه دیگری ندارند.

رییس جمهور همچنین با اظهار همدردی با خانواده آسیب دیدگان تهاجم اخیر دشمن صهیونیستی ، برای شهدا محشور شدن با پیامبر گرامی اسلام (ص) و برای جانبازان و مصدومین، سلامتی و عافیت مسئلت کرد .

اسماعیل هنیه اول و زیر دولت مردمی فلسطین نیز در این گفت و گوی تلفنی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی دولت و ملت بزرگ ایران اظهار داشت : پایمردی و قدرت مردم غزه و فلسطین در برایر تهاجم ددمنشانه رژیم صهیونیستی، مدیون حمایت های جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: ما و مقاومت در کنار مردم فلسطین بر اصول خود ثابت قدم و پایدار هستیم و هیچگاه از مسجد الاقصی چشم پوشی و از مواضع اصولی خود عقب نشینی نخواهیم کرد .

اسماعیل هنیه با اعلام سلام و درود های گرم مردم غزه و خانواده شهدا و مجروحین به دکتر احمدی نژاد ، گفت: پشتیبانی و حمایت شما پشتوانه همیشگی مردم فلسطین و غزه است و خدای متعال را از اینکه ملت فلسطین را نجات داد بویژه در دهه اول محرم الحرام که دهه پیروزی خون بر شمشیر بوده است، صمیمانه سپاسگزاریم .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.