احمدی‌نژاد رحلت حضرت آیت‌الله موسوی لاری را تسلیت گفت

۱۹م اسفند ،

رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسألت کرد.

به گزارش حوزه دولتممتازنیوز، رییس جمهور در پیامی با تسلیت رحلت عالم ربانی حضرت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز و علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسألت کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، حضرت آیت‌الله سیدمجتبی موسوی لاری ، نماینده محترم ولی فقیه در لارستان که به حق از مفاخر حوزه‌های علمیه بودند، سبب تأثر فراوان گردید.

آن مجتهد عالی‌مقام و فرهیخته، با اندیشه عمیق الهی و قلبی آکنده از عشق به اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام)، همواره از مبلغان و مروّجان حقیقی اسلام در داخل و خارج کشور بودند. یقیناً میراث معرفتی و سلوک معنوی ایشان به عنوان یادگاری گرانقدر و آگاهی‌بخش برای همیشه، به مثابه چراغ هدایتی در مسیر اعتلای ارزش‌های الهی جاودانه خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه تألم بار را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم متدین شهرستان لار و بویژه بیت مکرّم ایشان تسلیت عرض نموده ضمن آرزوی صبر، اجر و سلامتی برای بازماندگان معزز، علو درجات آن فقید سعید را از درگاه خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

محمود احمدی‌نژاد

رییس‌جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.