احمدی مقدم:آقای احمدی نژاد طلایه دار واقعی فرهنگ ترافیک است – اخبار اجتماعی

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از سایت پلیس،و ی همچنین اظهارداشت: هیچ رئیس دولتی به اندازه آقای احمدی‌نژاد در موضوع ترافیک وقت نگذاشته‌است و همین توجه وی، نتایج خوبی در این زمینه برای کشور داشته است.

وی از پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان خط مقدم ارتباط نیروی انتظامی با مردم نام برد و افزود: نرم ترین و اجتماعی ترین بخش پلیس، راهور است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه عوامل راه، فنی، انسان و غیره از عوامل موثردر بخش ترافیک به شمار می آید، تصریح کرد: فرهنگ، مهمترین عامل در بخش ترافیک است که در این رابطه گامهای ارزنده ای برداشته شده است.

احمدی مقدم با تاکید بر بهبود فرهنگ رانندگی در کشور، گفت: در صوتی که عوامل کنترل ترافیک را در کشور اعمال کنیم اما فرهنگ رانندگی صحیح نباشد، موفقیت چندانی کسب نخواهیم کرد ولی چنانچه فرهنگ رانندگی رعایت شود، حتی اگر نقش سایر عوامل دخیل در ترافیک کمرنگ باشند، تصادفات رانندگی و خسارات ناشی از آن نیز کاهش خواهد یافت.

رئیس پلیس کشور در ادامه از سردار رویانیان به خاطر اعمال سیاستهای مشارکت جویانه اقشار مختلف برای کنترل ترافیک و نیز طرح همیاران پلیس تقدیر کرد و گفت: در زمینه کنترل ترافیک، اقدامات فرهنگی خوبی انجام شده البته همه دستگاهها و رسانه‌ها نیز در این زمینه نقش بسزایی داشتند.

وی کاهش کشته های سوانح رانندگی در کشور را یکی از دستاوردهای پلیس طی سالهای اخیر عنوان کرد و گفت: در سال ۸۴ ، ۲۷ هزار و ۸۰۰ نفر در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند که امیدوارم با برنامه‌ریزیهای انجام شده بتوانیم با توجه به افزایش خودرو در کشور تعداد کشته ها به کمتر از ۱۹ هزار نفر معادل یک سوم کاهش دهیم.

۴۵۳۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.