احمدی مقدم:مشکلات سایپا را درک می کنیم

احمدی مقدم:مشکلات سایپا را درک می کنیم

احمدی مقدم:مشکلات سایپا را درک می کنیم

ممتازنیوز: فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در شرایطی که روابط تجاری غیرعادی دیگر کشورها مشکلاتی را برای صنعت کشور به وجود آورده، همکاری های لازم را با خودروسازان داخلی اعمال خواهیم کرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه یازدهمین نمایشگاه ایپاس ضمن بیان این مطلب، در خصوص شماره گذاری خودروهای سایپا گفت: مشکلاتی که این محدودیت های تجاری برای سایپا به وجود آورده را درک می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در زمینه نصب برخی از تجهیزات همکاری های لازم را با این مجموعه داشته باشیم .
وی درمورد پایان مهلت شماره گذاری پراید گفت: این آیین نامه مصوب هیئت دولت است و ناجا با دادن زمان و اعمال تاخیر سعی دارد که شرایط را برای خودروساز فراهم کند، هرچند که شرکت خودروساز برای انجام این آیین نامه اعلام آمادگی کرده است.
احمدی مقدم با بیان اینکه ما فشارها و محدودیت های خارجی علیه صنعت کشور را درک می کنیم، گفت: خودروساز موردنظر نتوانسته سر موعد مقرر آیین نامه را اجرا کند و در هم اکنون در حال مذاکره هستند.
وی با بیان اینکه ناجا به هیچ وجه قائل به ایجاد شرایطی در زمینه رکود تولید نیست، گفت: از شرکت سایپا برای همراهی تشکر می کنیم اما باید بگویم که قانون باید به اجرا دربیاید.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.