احمدی نژاد به نفع جلیلی از کاندیداتوری انصراف داد

۳۰اردیبهشت،

با انتشار یافتن نامه‌ای

داوود احمدی نژاد به نفع جلیلی از کاندیداتوری انصراف داد

داوود احمدی نژاد به نفع سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، داوود احمدی نژاد برادر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور که برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم کاندیدا شده بود، با انتشار یافتن نامه‌ای خطاب به شورای نگهبان به نفع سعید جلیلی از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد.

متن نامه مذکور به شرح زیر است:

حضور محترم فقها و حقوقدانان ارجمند شورای نگهبان

سلام علیکم ؛

از آنجا که شورای نگهبان در نظام جمهوری اسلامی ایران حافظ قانون اساسی ، شرع مبین اسلام و یکی از مهم‏ترین نهادهای حکومتی به حساب می آید لذا تردیدی نیست که  بایستی تمامی قوانین و مقررات،منطبق بر قانون اساسی و احکام شرعی باشد.

عزم ما در جهت این کلام دلنشین از شهید مظلوم بهشتی بود که فرمود ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ، لذا اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورا ، انصراف خود را از نامزدی یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام و کما فی السابق آمادگی هر گونه همکاری و خدمت را در مسیر این امر مهم با تدبیر شما دارم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و  استعانت از امام زمان روحی فداه  و با بهره مندی از فرمایشات مقام معظم رهبری یکبار دیگر با حسن تدبیر و نظارت عام، گسترده و جاری در کلیه امور مربوطه توسط شورا، انتخاباتی پرشور ،حماسی و باشکوه برای ملت سرافراز و شهید پرور کشور عزیزمان ایران رقم بخورد.

و من الله توفیق …

داوود احمدی نژاد

فارس


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.