اخبار خودرو:گلایه از تاخیر در تحویل تیبا

این خبر امروز سه شنبه ۲ اسفند در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

گلایه از تاخیر در تحویل تیبا

این روزها iبه سبب ایجاد مشکلاتی در تولید خودرو بسیاری از مشتریان خودروسازها از تاخیر در تحویل خودرو گلایه دارند.
به گزارش تفسیری پایگاه اطلاع رسانی «ممتاز»، یکی از خوانندگان می نویسد: با سلام و خسته نباشید. بنده در دوم شهریور ماه یک دستگاه خودرو تیبا iبه صورت نقدی ثبت نام نمودم و طبق قرار و اعلام سایپا باید خودرو ۳۰ روزه تحویل داده میشد. با گذشت ۲ ماه هنوز با پیگیری در پایگاه اینترنتی خودرو در قسمت آماده تخصیص گیر نموده. با تماسهای پیاپی با شرکت سایپا اعلام نموده که تا دی ماه امکان تحویل وجود نداره.چرا.
بنده که ماشین را نقدی خریداری نمودم باید مثل پیش خریدها ۴ ماه تو نوبت باشم . چرا iبه وعده خود عمل نمیکنید.خواهشمند است از مدیر عامل شرکت سایپا در خصوص تحویل خودرو که iبه صورت نقدی خریداری شده از عدم تحویل خودرو سوال فرمایید و با تشکر
براساس اظهارات رئیس اداره بازاریابی و فروش تیبا، در شهریور ماه دو نوع پیش فروش تیبا صورت گرفته در قالب پیش فروش قطعی و عادی.

وی متذکرشد: ثبت نام ها با در نظر گرفتن سود مشارکت انجام شده و وقت تحویل نیز در این قراردادها مشخص است.
عباسی تاکید نمود: بنابراین ما تا کنون وجه کامل خودرو را از مشتریان دریافت نکرده ایم و درعین حال پایبند iبه تعهد خود در قبال مشتری بوده ایم.

سه شنبه ۲ اسفند   ۲:۲۹

تا این لحظه ۷نظر ثبت شده
  1. مهرداد نوپوراشرفی:

    حسن آقا کدوم دولت؟سایپا و ایران خودرو …..که مال خود دولته.

  2. حسن:

    چرا دولت نظارت به نحوه پیش فروش ونحوه تحویل نداره؟
    وقتی شرکتی به تعهدات پیش فروش پای بند نیست ومشتریان ناراضی هستند چرا جلوی پیش فروشهای جدید گرفته نمیشه؟

  3. مهردادنوپوراشرفی:

    امروز چهارم بهمن ماه است اما خودرویی که تمام مبلغ آن پرداخت شده و قرار بود در آبان ماه تحویل داده شود هنوز در آماده تخصیص متوقف مانده.به یقین بنده مدبر عامل سایپا و مدیر بازاریابی سایپا حسن فروزان مهر شیاد و کلاهبرداری حقیر و زبون بیشتر نیستند.آنها بیشرمی را از حد گذرانده اند و مداوم ژست میگیرند که سایپا در حال پیشرفت است.

  4. مهردادنوپوراشرفی:

    امروز جمعه سی دی ماه است.هنوز هم از خودروی تیبا خبری نیست.جالب توجه آنکه در نهم آذر ماه طی اطاعیه ایی که سایپا در سایت فروشش به نمایندگی ها اعلام کرده تیبا را با زمان تحویل حداکثر سی روزه به نمایندگی ها میفروخت.

  5. مهرداد نوپوراشرفی:

    بنده در مهر ماه تیبا پیش خرید کردم با موعد تحویل آبان ماه.در آبان تکمیل وجه کردم.امروز که سیزده دی ماه است هنوز در آماده تخصیص گیر کرده و نمایندگی و شرکت سابپا تنها پوزش میخواهند .قابل توجه آن است که همچنان به فروش با وعده تحویل یک ماهه ادامه میدهند.

  6. قریب:

    بنده یک تیبا ماه رمضون تبت نام کرده بودم در قرارداد نوشته بودن آبان ما به شما تجویل میدیم حتی حضوری هم به من گفتن ولی تا الان که آخره آذره هنوز ما منتظریم که به ما sms بدن یعنی در واقع ۲ ماهه که دیر کرد دارن و پوله ما هم دستشونه ببینم آخه این درسته مگه بالا ننوشنته اید سالی ۱۵۰ هزاتا دایم می دیم بیرون پس چرا اینقدر مردمو اذیت می کنین

  7. tata:

    این فقط مشکل تیبا نیست پراید هم همین مشکل رو داره.بنده در تاریخ ۳ مهر ماه یک پراید ایر بک دار فول به صورت فروش نقدی ۱۵ روزه ثبت نام کرده ام. با توجه به اینکه فرزند معلول دارم ودانشجو هستم و برای درمان فرزندم نیاز شدیدی به خودرو دارم .متاسفانه خودروی من در آماده تخصیص مانده و نمایندگی جواب سر بالا میدهد و من مانده ام با یک فرزند معلول بدون هیچ جواب معقول از سایپا.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.