اخبار سینما:اولین نشست خبری جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

اولین نشست خبری سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با حضور «محمدرضا عباسیان» دبیر این جشنواره، سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه در ایوان شمس برگزار می‌شود.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین، “یزدان عشیری” مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با اعلام این خبر افزود: این نشست خبری با حضور محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره و با همراهی جمعی از اعضای ستاد برگزاری صبح روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه در ایوان شمس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف تشریح فراخوان سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر و ترسیم افق سیاست‌ها و برنامه‌های کلان مهم‌ترین اتفاق سینمایی کشور و توضیح بخش‌ها و ابعاد برگزاری تعریف شده است.

مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر با بیان اینکه مشارکت و هم‌فکری نمایندگان رسانه‌های گروهی و طرح پیشنهادات و ایده‌های راهبردی آن‌ها می‌تواند کمک بسیاری iبه توسعه و ارتقاء این حرکت جریان‌ساز و جهت‌بخش سینمای ایران نماید، اضافه نمود: جشنواره بین‌المللی فیلم فجر نماد وفاق و همدلی خانواده سینمای ایران و بازتاب دهنده رشد و توسعه و نیز، ضرورت‌ها و نیازهای سینمای کشور است و امیدواریم این اتفاق بزرگ که در این دوره چهارمین دهه فعالیتش را آغاز می‌کند، با هم‌اندیشی و اهتمام همه دلسوزان فرهنگی و سینمایی نقطه درخشانی را در چشم‌انداز سینمایی iبه ثبت رساند.

یزدان عشیری با اشاره iبه اهمیت این اتفاق مهم، از همه رسانه‌های سینمایی موثر اعم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی و جراید و خبرگزاری‌‌ها و رسانه‌های خارجی فعال در کشور دعوت نمود تا iبه منظور انعکاس و بازتاب این نشست در این برنامه حضور یابند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.