اخبار سینما:برای قضاوت سریال کلاه پهلوی سریع است۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

قطب‌الدین صادقی در گفت‌وگو با هنرآنلاین

قطب‌الدین صادقی؛ بازیگر با سابقه تئاتر و تلویزیون که در مجموعه کلاه پهلوی حضور داشته، گفت: باید برای قضاوت واقعی در مورد این پروژه صبر نمود.

دکتر قطب الدین صادقی کاگردان، بازیگر و مدرس تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره حضورش در مجموعه “کلاه پهلوی” iبه کارگردانی ضیاء الدین دری و کارکردن با بازیگران جوان عنوان نمود: iبه جوانها اعتقاد دارم وکارکردن با جوانها لذت بخش است و در کارهای تئاتریم در بیشتر موارد با جوانها همکاری می‌کنم. در مجموعه “کلاه پهلوی” هم اگر بازیگران جوان سوال و یا راهنمایی نیاز داشتند تا حد توان و دانشم iبه آنها کمک می‌کردم اما iبه هیچ وجه در کار کارگردان دخالتی انجام نمی‌دادم.

بازیگر “دادستان” با اشاره iبه مشخص بودن وظیفه کاری هر بازیگر تاکید نمود: iبه خودم اجازه دخالت در سایر امورات مجموعه را نمی‌دادم و iبه عنوان بازیگر تمرکزم فقط iبه کار بازیگری بود.

این کارگردان تئاتر در باره ارزیابیش از کار بازیگران جوان مجموعه “کلاه پهلوی” افزود: اغلب بازیگران جوان مجموعه مثل امیر علی دانایی استعداد لازم را برای کار بازیگری داشتند . اما بعضی از بازیگران جوان باید برای رسیدن iبه اوج ، تکنیک بازیگری را بیشتر بیاموزند و اغلب این بازیگران جوان تربیت حرفه ای و اکادمیک بازیگری ندارند و شغل‌های دیگری مثل مهندسی و غیره دارند.

او در مورد ویژگی‌های خاکستری نقش تقی زاده گفت: تلاش نمودم نقش را iبه گونه ای بازی کنم که شخصیت ابعاد گوناگونی داشته باشد و با توجه iبه مطالعاتم شخصیت تقی زاده را iبه خوبی می‌شناختم و از این شناخت در ایفای نقش iبهره برداری نمودم .این شخصیت آدم اکتیو و فعالی بود و ریشه آذری دارد و یک دیپلمات همه عیار بود.

صادقی در مورد ارزیابیش از کیفیت مجموعه “کلاه پهلوی” گفت: برای اظهار نظر سریع است و باید منتظر پخش قسمتهای بعدی سریال باشیم، قطعا چهره‌های جوانی مانند امیرعلی دانایی در قسمت‌های بعدی خودشان را iبه خوبی نشان خواهند داد.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.