اخبار لحظه به لحظه از چهارمین روز ثبت نام انتخابات+تصاویر

۲۰اردیبهشت،

اخبار لحظه به لحظه از چهارمین روز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

ممتازنیوز: چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) آغاز شد.

به گزارش فارس مستقر در وزارت کشور، چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز (جمعه) آغاز شد.

ثبت نام یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری از صبح روز سه شنبه  ۱۷ اردیبهشت آغاز و تا شنبه ۲۱ اردیبشهت ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان حضور در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و چهار برگ تصویر کلیه صفحات آن و ۱۲ قطعه عکس ۴*۶ جدید که در سال جاری گرفته باشند از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعدظهر برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه کنند.

انتخاب شوندگان هنگام ثبت نام باید دارای شرایط زیر باشند:

۱- از رجال مذهبی ، سیاسی . ۲- ایرانی الاصل . ۳- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران . ۴- مدیر و مدبر . ۵- دارای حسن سابقه و امانت و تقوی . ۶- مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور.

در روز سوم علی فلاحیان، محمد باقر خرازی، احمدزاده کرمانی، غرضی و چندین چهره غیر مشهور ثبت نام کردند.

بنابر اعلام وزارت کشور تاکنون ۲۴۳ نفر به عنوان داوطلب در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام کرده اند.

طبق شنیده های خبرنگار روزگارنو، دکتر محسن رضایی، دکتر عارف، و حجت الاسلام ابوترابی از مهم ترین چهره های ثبت نام کننده امروز می باشند.

عارف ثبت‌نام کرد

محمد‌رضا عارف معاون اول دولت خاتمی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام دقایقی پیش با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

وی را در این ثبت نام، حاجی صوفی، معتمدی، توفیقی و حسن رسولی همراهی می کردند.

عارف چندی پیش در یک نشست خبری اعلام کرد که برای کشور احساس خطر می‌کند و اگر شرایط کشور اینگونه نبود به هیچ وجه کاندیدا نمی‌شد.

محمد‌رضا عارف در سال ۱۳۳۰ خورشیدی در خانواده‌ای مذهبی و اصیل در شهر یزد به دنیا آمد. پدر وی حاج میرزا احمد عارف یکی از بازاریان اصیل و سرشناس و از چهره‌های محبوب و مردمی و مذهبی یزد و هم‌چنین از خادمان حضرت سیدالشهدا (ع) بود که مجالس روضه‌خوانی و روشن‌گری منزل ایشان در شهر یزد در سال‌های پیش و پس از انقلاب به‌عنوان پایگاه دانشجویان، دانشگاهیان و فرهیختگان یزد به حساب می‌آمد.

۱۰:۴۰ غلامعلی حداد عادل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم دقایقی پیش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شده است. اکبر اعلمی هم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

 ۱۰:۴۱اکبر اعلمی هم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

۱۱:۱۴ علیرضا زاکانی نماینده مجلس نیز برای ثبت نام در وزارت کشور حضور پیدا کرده است.

آنچنان که مصطفی محمدنجار و حسنعلی نوری گفته‌اند، در روز اول ۷۵ نفر و در روز دوم ۶۷  و در روز سوم ۹۹داوطلب ورود به پاستور، به خیابان فاطمی آمدند تا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کنند. از بین این ۲۴۳ نفر صادق واعظ‌زاده، کامران باقری لنکرانی، حجت‌الاسلام حسن روحانی، مصطفی کواکبیان، محمد‌سعیدی‌کیا و حسن سبحانی، سیدمحمد غرضی، حجت‌الاسلام سید محمدباقر خرازی، حجت‌الاسلام علی فلاحیان، روح‌الله احمد‌زاده کرمانی، شهرام علمداری ۱۱ چهره شناخته شده روز‌های اول، دوم و سوم بودند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.