اخبار مد:استقبال چشمگیر طراحان از نمایشگاه ˝مانتو و پوشش سر˝۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

دبیر اجرایی نمایشگاه ˝مانتو و پوشش سر˝:

محسن کلانتری گفت: بیش از هزار اثر iبه دبیرخانه نمایشگاه آبان ماه ارسال شده است که بیانگر استقبال چشمگیر طراحان از این برنامه است.

محسن کلانتری، دبیر اجرایی نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” درباره استقبال بالای طراحان برای شرکت در نمایشگاه iبه خبرنگار مد ولباس هنرآنلاین گفت: استقبال از نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” آبان ماه واقعا چشمگیر بوده و قابل تقدیر است iبه نحوی که تا امروز بیش از هزار اثر iبه دبیرخانه نمایشگاه ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: طبق اظهارات مقام معظم رهبری در تاکید بر اصلاح سبک زندگی و تاکید بر اینکه نباید iبه کارهاى سطحى اکتفاء کرد، نمایشگاه آبان iبه دنبال فرهنگسازی و ایجاد پایه های مناسب در حوزه پوشاک اسلامی- ایرانی است که با استقبال طراحان و همکاری تولیدکنندگان iبه لطف خداوند تا امروز iبه خوبی پیش رفته است.

دبیر اجرایی نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” آبان ماه تاکید نمود: کیفیت طرح های ارسالی در نمایشگاه امسال بسیار بالاست iبه نحوی که بیش از ۴۰ درصد طرح ها پس از داوری مورد پذیرش قرار می گیرند چرا که اغلب شرکت نمایندگان شاخص های بسیارزیبایی شناسانه و کیفی پوشش اسلامی- ایرانی را iبه خوبی درک نموده اند که این اتفاق نشاندهنده پیشرفت این نمایشگاه نسبت iبه برنامه های گذشته است.

کلانتری اظهار نمود: طرح هایی که پس از داوری مورد پذیرش قرار می گیرند در ژورنال نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” آبان ماه iبه چاپ می رسند تا علاوه بر دریافت حق مالکیت معنوی توجه ویژه iبه عکاسی مد و تبلیغات مد اسلامی- ایرانی نیز اجرا شود.

وی اعلام نمود: iبه توجه iبه وقت کوتاه راه اندازی پایگاه اینترنتی ستاد خبری نمایشگاه “مانتو و پوشش سر” آبان ماه که از ۱۶ شهریور ماه آغاز iبه کار نمود، استقبال امروز از این طرح بسیار عالی است و امیدواریم که ارتباط طراحان و تولیدکنندگان را برای ساماندهی وضعیت پوشش کشور در گام های بعدی نزدیکتر کنیم.

بر اساس این گزارش تفسیری، این نمایشگاه از ۹ تا ۲۰ آبان ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد.

انتهای پیام/۶۱
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.