اخبار مربوط به جیگر را اینجا به اشتراک بگذارید + تصاویر

در اوج حضور سران ۱۲۰ کشور دنیا شامل دو سوم جمعیت جهان در تهران و برگزاری موفق اجلاس عدم تعهد درایران، BBC که همچون سران رژیم صهیونیستی از عصبانیت کنترل خود را از دست داده بود خبر یک خود را به یک تیتر دروغ و مضحک اختصاص داد.جیگر شخصیت عروسکی ایران ممنوع التصویر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ حرکت عجیب و البته قابل پیش بینی بی بی سی فارسی (قابل پیش بینی از این جهت که تلویزیون وابسته به خاندان سلطنتی در زمان‌هایی که دستش به هیچ جایی بند نیست دست به دامن مواردی می‌شود که موجبات تمسخر و البته تعجب دیگران را فراهم می‌آورد) در ممنوع التصویر کردن شخصیت جیگر در برنامه پر طرفدار کلاه قرمزی که در ایام مناسبتی سال پخش می‌شود باعث شد انتقادات و تمسخر گسترده کاربران داخلی و خارجی به سمت مدیران شبکه بی بی سی فارسی نشانه رود.

هنوز ساعتی از انتشار خبر سراسر دروغ بنگاه وابسته به بهائیان نگذشته بود که پیامک‌های زیادی بین مشترکان تلفن همراه رد و بدل شد. آری بی بی سی فارسی در مورد جیگر به پیامک جوک ایرانیان تبدیل شد.

مشترکان ضمن به سخره گرفتن دست اندرکاران تلویزیون بی بی سی فارسی در پیامک‌های خود خبر از پیوستن جیگر به تیم خبری بی بی سی فارسی می دادند.

اما در این میان سایت‌ها و وبلاگ‌ها هم بیکار نبودند و با قرار دادن کاریکاتور و مطالب طنز بر روی خروجی خود شبکه وابسته به ملکه را بیش از پیش مورد تمسخر قرار می‌دادند.

در یکی از موارد وبلاگی با طرح سوال ۴ گزینه‌ای نوشت:

جیگر در بی بی سی؟

۴ به نظر شما در صورت تایید خبر ممنوع التصویر شدن “جیگر” آینده وی چگونه رقم می خورد؟!

الف. می رفت از شهر، به روستایی، آنجا که دارد، آب و هوایی(!) و سپس در آنجا با پاریکال” ازدواج می کرد و تا آخر عمر به خوبی و خوشی در طویله ای (به همراه چند کره خر)زندگی می کرد!

ب. هر طور شده خودش را به آنطرف آب ها می رساند و در مستندهای “نشنال جئوگرافیک” نقش “خر” رابازی می کرد!

ج. او نیز به مانند “ز.امیر ابراهیمی” به بی بی سی فارسی دعوت شده و خبرنگار این شبکه می شد!

د. افسردگی می گرفت و خودش را از یک دره به پایین پرتاب می کرد و سپس از گوشتش در رستوران‌های غیرمجاز استفاده می‌شد.

در نمونه‌ای دیگر و در سری کاریکاتورها، طرح‌ها و عکس‌های منتشر شده در سطح فضای مجازی کاریکاتوری با این مضمون که جیگر به بی بی سی نقل مکان کرده و عنوان می‌کند که هر خری را به این شبکه راه نمی‌دهند منتشر شد که با استقبال زیاد مخاطبان مواجه شد.

برخی جیگر را نجات غریق بی بی سی می‌دانستند و برخی هم عنوان می‌کردند بی بی سی بعد از پائین بردن تابلو یکی از سران فتنه، تابلو جیگر را بالا برده است.

البته تیترهای خبری پس از این بی بی سی فارسی هم که پس از این روی خروجی خواهند رفت بسیار جالب توجه بود، برخی کاربران اینترنتی در مطلبی که جای خود را در پیامک‌ها هم باز کرد، تیترهای بی بی سی در آینده را اینگونه نوشتند:

تیتر اخبار بی بی سی در روزهای آینده
پس از نگرانی عجیب بی بی سی در مورد جیگر محبوب کلاه قرمزی، سر تیتر اخبار روزهای آینده ی بی بی سی به شرح زیر اعلام شد:
سرتیتر اخبار بی بی سی در روزهای آینده

پشت پرده روابـــط کلاه قرمـــزی و سرونـــاز…
عمو پورنگ به دلیل سرعت غیرمجاز جریمه شد…

خاله نرگس در پاتختی دختردایی اش شرکت نمیکند
حنــــا بر اثر وقوع طوفــان در مزرعـه به شدت مجروح شـد
جودی آبوت نسبت به وضع حقوق بشر در تهران ابراز نگرانی کرد
سوقصد تروریست های ناشناس به خانواده دکتر ارنست ناکام ماند…!

جیگر شخصیت محبوب کلاه قرمزی در دیداری دوستانه با ملکه انگلیس دیدار خواهد کرد…

اعطای نشان سر و دوک به جیگر توسط ملکه انگلیس…

دعوت بی بی سی فارسی از جیگر برای دعوت به همکاری…

شما هم می‌توانید پیامک‌ها، طرح‌ها و مطالبی که در این خصوص دریافت کرده‌اید و یا ایده پردازی نموده‌اید را در قسمت نظرات این خبر برای ما ارسال کنید تا به انتشار عمومی گذاشته شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.