اخبار کوتاه انتظامی سیستان و بلوچستان

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سرهنگ ˈغلامرضا جعفریˈ گفت: دیروز ماموران یگان امداد زاهدان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شدند.

وی بیان کرد: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس گشت اقدام به فرار کرد که ماموران طی انجام عملیات تعقیب و گریز موفق شدند آن را متوقف کنند.

او اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودرو هشت هزار و ۳۹۶ قلم کالای پزشکی به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و راننده و سرنشین وسیله نقلیه را دستگیر کردند.

به گزارش دیگر مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه اتوبوس و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ ˈرضا ناظریˈ در این باره گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر روز گذشته باخبر شدند گروهی از قاچاقچیان پس از جاسازی مواد مخدر در اتوبوس های مسافربری آنها را به تهران منتقل می کنند.

وی بیان کرد: ماموران با اقدامات اطلاعاتی موفق شدند در این رابطه یک دستگاه اتوبوس حامل مواد مخدر را در پایانه مسافربری زاهدان شناسایی کنند.

او اظهار داشت: ماموران در بازرسی از اتوبوس موفق شدند ۵۰ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل آن جاسازی شده بود را کشف و ضبط کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: در رابطه با موضوع قاچاق مواد مخدر از طریق اتوبوس مسافربری چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

۷۳۱۵/۷۴۳۷

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.