اختصاصی آریا/اولین دستور کار فراکسیون رهروان ولایت پس از انتخاب رئیس

خبرگزاری آریا-فراکسیون رهروان ولایت در اولین نشست خود مساله گرانی و دیگر مسائل روز کشور را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
 سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری آریا خبر داد: فراکسیون رهروان ولایت در اولین نشست خود که دوشنبه هفته آینده برگزار می شود مساله گرانی و دیگر مسائل روز کشور را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
سیدرمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری درباره انتخاب اعضای هیات رییسه فراکسیون رهروان ولایت با بیان این مطلب که این نشست با حضور علی لاریجانی رییس مجلس و ۵۰عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تشکیل شد،گفت:از هر استان دو نماینده در این نشست حضور داشتند که بر اساس رای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، کاظم جلالی به عنوان رئیس، حسین سبحانی نیا و فاطمه رهبر به نائب رییسان اول و دوم انتخاب شدند.
شجاعی کیاسری که در این نشست به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شد،افزود:نادر قاضی پور، بهروز نعمتی و اسماعیل نعمتی به عنوان دبیر انتخاب شدند.
وی تصریح کرد: موسی غضنفرآبادی، غلامرضا مصباحی مقدم، دخیل عباس زارع زاده مهریزی، روح الله بیگی ئیلانلو، محمد باقری به عنوان هیات داوری فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت انتخاب شدند.
سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت خاطرنشان کرد :همچنین قرار است از بین روحانیون حاضر در فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ۵ روحانی به عنوان هیئت داوری انتخاب شوند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.