اختصاصی خبرآنلاین از توکیو/ نادی: دیگر باخت بس است/ برد حق استرالیا بود، آن‌ها حرف نداشتند

به گزارش خبرآنلاین؛ او که قدیمی ترین ملی پوش ایران به حساب می آید دوست دارد بعد از بازی در المپیک از تیم ملی برود: «این بازی‌ها برایم من حکم مرگ و زندگی را دارد. این سومین باری است که به انتخابی المپیک می آیم و امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم. چرا که معلوم نیست دفعه بعدی برای من وجود داشته باشد. پس ما باید از توکیو با سهمیه برگردیم.»

او با اینکه بعد از باخت به استرالیا خیلی ناراحت بود می گوید: «با ختیم ،اما دیگر نباید به آن فکر کنیم. چرا که حالا برای ما دو بازی فردا و پنج شنبه اهمیت دارند. باید خودمان را آماده دو بازی دیگر با پورتوریکو و ونزوئلا کنیم. فقط باید به آنها فکر کنیم.» نادی می‌گوید باخت بس است: «ما باید یک باخته بمانیم.این بازی را باختیم و دیگر تمام شد.باید بازیهای بعدی راببریم.» او البته برد را حق استرالیا می داند:«برد حق استرالیا بود.آنها خیلی بهتر بازی کردند؛ در اسپک،دفاع،توپگیری. باید برنده می شدند.»

به نظر کاپیتان تیم ملی، سیستم بازی استرالیا نسبت به چند روز قبل که دیداری تدارکاتی با ایران انجام داد فرق کرده بود: «آنها سیستم حمله شان را تغییر داده بودند. آنالیزشان هم جوری بود که باید باشد. به همین خاطر نتیجه گرفتند. البته رویایی‌ترین بازی را انجام دادند. این استرالیا حرف نداشت.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.