اختصاصی خبرآنلاین : استقلال بی خیال جاسم کرار شد/ بازیکن عراقی از لیست آسیایی حذف شد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – استقلال از خرید جاسم کرار صرف نظر کرد.

به گزارش ممتاز ؛ باشگاه استقلال با ارسال ایمیلی برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ، رسما اعلام کرد اسم جاسم کرار از لیست این تیم حذف شود. این تیم به سبب بازی های متوالی کرار در تیم النجف در هفته های اخیر نتوانست این بازیکن را به تیمش اضافه کند و باشگاه نجف حاضر نشد تا ITC این بازیکن را در اختیار استقلال بگذارد و سرانجام پس از دو هفته مذاکره استقلال جذب این بازیکن را منتفی اعلام کرد و از مسئولان لیگ قهرمانان آسیا خواست نام این بازیکن از لیست استقلال حذف شود.
استقلال همچنین به سبب مشکل پاسپورت ، نام حامد خسروی را هم از لیست آسیایی این تیم حذف کرد. شاهین رحمانی مسئول ایرانی برگزاری این مسابقات ، در گفت و گو با خبرآنلاین با تائید این خبر می گوید:« مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه ای به ما اعلام کردند نام این دو بازیکن از لیست شان کنار گذاشته شود ولی مدارک مربوط به گوران لاوره را ارسال می کنند.»
استقلالی ها قصد داشتند با استفاده از کرار از تمام توان خارجی شان برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا استفاده کنند اما دوباره کرار آنها را سر کار گذاشت. کرار یک بار دیگر هم سبب حذف استقلال از آسیا شده بود. این بازیکن پیشتر هم یک بار با مجتبی جباری دعوایش شد و از این تیم کنارش گذاشتند. فتح الله زاده پیشتر به خبرآنلاین گفته بود اگر حضور کرار در بازی های آسیایی استقلال منتفی شود اصلا او را به این تیم نمی آورند چون بیشتر برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا به این بازیکن نیاز دارند!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.