اختصاص درآمد مناطق آزاد تجاری و صنعتی به کمیته امداد و بهزیستی

۰۵خردادماه،

با تصویب نمایندگان خزانه داری کل کشور موظف شد از منابع مناطق آزاد تجاری و صنعتی به نسبت مساوی برای کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی هزینه کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، نمایندگان در نوبت عصر جلسه علنی امروز (یکشنبه ۵خردادماه) و در ادامه بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال بند ۷۱ ماده واحده این لایحه را بررسی کردند.

براین اساس در اجرای بند (ز) ماده (۱۱۲) قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران، سازمان‌های مناطق آزاد تجاری و صنعتی موظفند منابع موضوع این بند را به حساب خاصی نزد خزانه‌داری کل کشور واریز نمایند.

خزانه‌داری کل کشور موظف است منابع واریزی را به نسبت مساوی برای اجرای مفاد بند یادشده به کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی همان مناطق پرداخت نماید.

اشاره می‌شود، بند ز ماده ۱۱۲ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران تصریح می‌کند: به منظور زوددن فقر از چهره مناطق آزاد تجاری، سازمان‌های مناطق آزاد موظفند حداقل یک درصد از محل وصول عوارض ورود و صدور کالاها و خدمات این مناطق را از طریق نهادهای حمایتی و نیازمندان بومی این مناطق اختصاص دهند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.